Schroef/bout achtervalbeugel vespa sprint (origineel) zwart

JTShadowt

New Member
Ik ben er net achtergekomen dat ik een schroef mis bij m'n achtervalbeugel... Weet iemand waar deze los te verkrijgen is?

Ben tientallen sites afgegaan waar ik de schroef wel krijg, maar moet ik de valbeugel opnieuw aanschaffen, maar zie hem zelf nergens los..

Gaat om de schroef die aan de achterkant de 2 zijdes aan elkaar vast maakt boven de kentekenplaat
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Anders moet je even wachten tot de lockdown voorbij is. Dan kan je naar een ijzerwarenhandel met de ene schroef die je wel hebt en kunnen ze je precies dezelfde geven
 
Lijkt niet veel bijzonders te zijn meet even op de dikte en de lengte en waar je woont.
Velen hebben hier wel wat in de schuur zoals ik.
 
Anders moet je even wachten tot de lockdown voorbij is. Dan kan je naar een ijzerwarenhandel met de ene schroef die je wel hebt en kunnen ze je precies dezelfde geven
Lijkt niet veel bijzonders te zijn meet even op de dikte en de lengte en waar je woont.
Velen hebben hier wel wat in de schuur zoals ik.
Het probleem is dat ik het formaat niet kan vinden op internet en deze schroef niet heb om het op te meten.. Het gaat juist om die onderste schroef, waar je maar 1 van hebt per 'beugel montageset' maar montageset qua schroeven kan je niet los kopen.

Vele garages in Rotterdam reageren amper hierop, maar enkele verwacht ik nog antwoord. Had gehoopt in tussentijd op internet deze kon kopen.
 
Ja @gcs100 dat zou ik ook doen als ik niets had en in deze pandemie er niet veel open is.
een garage zal niet snel reageren voor 1 schroefje maar sta je voor hun deur dan zijn je meestal wel berijd je te helpen.
Ik woon in Den Haag, maar voor 1 schroefje te ver weg denk ik.
 
Mag ik hieruit opmaken dat je ze gemaild hebt ?
Dan kan je weinig reactie verwachten.
Rij gewoon naar een garage toe en vraag vriendelijk of een monteur even een schroefje wil plaatsen.
Doen ze vast wel...
Heb wel wat zaken gebeld, maar die zeiden dat ze de komende weken vol zaten... De garages die ik ken en vertrouw, zijn of belachelijk ver rijden of belachelijk vol gepland...

Zal morgen even langs enkele garages gaan, kijken wie o wie open is..
Ja @gcs100 dat zou ik ook doen als ik niets had en in deze pandemie er niet veel open is.
een garage zal niet snel reageren voor 1 schroefje maar sta je voor hun deur dan zijn je meestal wel berijd je te helpen.
Ik woon in Den Haag, maar voor 1 schroefje te ver weg denk ik.
Ja inderdaad, mijn vaste garage weet ik zeker dat ze me helpen, alleen 25km heen en 25km terug rijden op een snorfiets vind ik ook ver gezocht..

Maar in ieder geval, hartstikke bedankt voor het meedenken!
 
Back
Top