Metal
Pr0ud Hardr0ck Member
oke dan mensen, ik heb vandaag me Yas Z opengezaagd (met handijzerzaagje
) en daar kwam ik dus die schotjes tegen, had gewoon zomaar een plek uitgekozen om te zagen, had nix opgemeten ofzo, en ik ging precies 1 mm langs die schotten, dus dat is flex, me uitlaat ligt nu bij een kennis, die ff op z'n werk die schotten eruit haalt en gelijk de binnekant mooi afwerkt! (ps. die hele uitlaat mag leeg he, er hoeft toch helemaal nix in achter te blijve????) daarna gaat de 2 delen mee met een team genoot van me, en die last hem op de zaak ff in elkaar voor me!
en dan kan ik weer blaze!!!
het was echt nodig om hem open te maken, na dik 12.000 km met dat ding gereden te hebben (iets van 0.75 jaar) zat echt alles vol met roet! ik heb al flink gepoets dus, ik ben benieuw wat hij stax doet, als hij nou echt beter rijdt, moet hij in klaaswaal maar weer op de bank, kunne we het verschil zien tussen wel en geen schotten qua vermogen en toeren!
Massols!
Metal

en dan kan ik weer blaze!!!
het was echt nodig om hem open te maken, na dik 12.000 km met dat ding gereden te hebben (iets van 0.75 jaar) zat echt alles vol met roet! ik heb al flink gepoets dus, ik ben benieuw wat hij stax doet, als hij nou echt beter rijdt, moet hij in klaaswaal maar weer op de bank, kunne we het verschil zien tussen wel en geen schotten qua vermogen en toeren!
Massols!
Metal