ModKid
1000+ post
Okee, ben ik weer :S
ik lees nu ff wat shit over schotten enzo, die in leovince's zitten om geluid te dempen en tegendruk te fixen.
maar waar zitten deze schotten? bij de expansie? bij het begin van de bocht?
hoe nadelig is het om een schot te plaatsen? ik zat zo te denken om zelfde alse en leovince ? RS ? te maken een schot met een buisje, en dan om die schot wat demperswol te maken, dit allemaal om geluid te dempen. maar waar moet ik die schot plaatsen, en Hoe nadelig is het voor de performance? bv die leovince ZX sterft van de schotten, maar de trekkracht is uitstekend op een standaard 50.
AUB niet komen met verneuk je uitlaat niet, ga standaard rijden, ga sito plus kopen ofzo.
Hoe erg word de performance verminderd, zo niet de topsnelheid dan? als ik maar 80 teller gaat bv maakt het me nix uit, gewoon een bredere snaar, en een multivar en daar komen die paar km weer bij zeg maar.
lemme know, ben wel benieuwd met wat voor meningen / feiten kunnen opkomen.
ik lees nu ff wat shit over schotten enzo, die in leovince's zitten om geluid te dempen en tegendruk te fixen.
maar waar zitten deze schotten? bij de expansie? bij het begin van de bocht?
hoe nadelig is het om een schot te plaatsen? ik zat zo te denken om zelfde alse en leovince ? RS ? te maken een schot met een buisje, en dan om die schot wat demperswol te maken, dit allemaal om geluid te dempen. maar waar moet ik die schot plaatsen, en Hoe nadelig is het voor de performance? bv die leovince ZX sterft van de schotten, maar de trekkracht is uitstekend op een standaard 50.
AUB niet komen met verneuk je uitlaat niet, ga standaard rijden, ga sito plus kopen ofzo.
Hoe erg word de performance verminderd, zo niet de topsnelheid dan? als ik maar 80 teller gaat bv maakt het me nix uit, gewoon een bredere snaar, en een multivar en daar komen die paar km weer bij zeg maar.
lemme know, ben wel benieuwd met wat voor meningen / feiten kunnen opkomen.