Schokbreekverlenger

DRAGSTAR

Well-Known Member
ik wil net een schokbreekverlenger plaatsen op me SF2 maar op het gegeven moment als ik de scooter om hoog duwde met me maat ging ie niet verder hoe kan dat er moet toch gewoon een verlenger onder kunnen want waarom zijn ze anders te koop voor de SF2

Advertisement - register to remove this

nou om de schokbrekere vast te zetten zal je je veer + de schokbreker omhoog moet krijgen om het gat van de schokbreker gelijk aan het gat van je carter te moeten krijgen en op het moement dat ik hem omhoog wil doen gaat ie niet verder

dat probleem had ik ook met mijn speedfight. Het zit bij het frame en subrame. Onder de middenbok zit een ijzeren plaat die schuin naar beneden staat, deze heeft eigenlijk weinig nut, ik had die gewoon half weg gezaagd, en het lukte daarna wel met het ophoogblokje :)

ik heb ook een ophoogblokje eronder gedaan en bij mij klapte een slang van de koeling erdoor, doordat het blok schuin kwam te staan en me cylinder tegen me helmbak zat, ik zou ff kijken als je er een blokje opzet of alles wel goed zit.

Originally posted by unXpected
handig he, zo'n ophoogblokje! wat is het nut er eigenlijk van?

Daar zijn de meningen over verdeeld.. :rolleyes:

Maar weet je zeker dat hetw el mogelijk is om bij een SF een ophoogblokje er zomaar onder te zetten..? Kan me vaag iets herinneren dat dat niet zomaar bij alle scoots kan ( zonder aanpassingen )..

Back