This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Schilpedinges gaat blazen..

Sugadaddy

Well-Known Member
Ik post maar ff voor hem....

Naja hiero wat pics van zijn sjeezbeest...

Setup:
Team 50
Team krukas
MHR Team 2000 auspuff
Delly 19mm
Recht-spruitstuk
HyperReed
Italkit binnenrotor
primair + secundair
Overrange
DeltaClutch
ClutchBell
MHR Radiateur
Malossi filter

En binnenkort:
Speedgas
Trofee 19mm
RS24 veertjes
Malossi remmen etc.
Dunloppies testuh...

Owja en de kappen hebben een kleurtje....

Niet verkeerd toch ???

Veerhuys is een kroeg waar onder andere DvD, Sugadaddy, Schilpedinges, aeroxR en ondergetekende vrijdagavond altijd de boel verbouwen en de aanwezige dames lastig vallen

We beginnen met een simpel recept van kappen en spuitbussen: Voìla !!!

Voorkappie

Sloopzip...

Wat spulletjes...

Teringbende 1

Teringbende 2

Mijn Zippie :W

Last edited:
Originally posted by Arne@Piaggio
Veerhuys is een kroeg waar onder andere DvD, Sugadaddy, Schilpedinges, aeroxR en ondergetekende vrijdagavond altijd de boel verbouwen en de aanwezige dames lastig vallen

kick tot voor kort ( of nog )kwamen mijn ooms en neven daar ook (Frank, dave , aad, arie), dus jullie zitten in een ouwelulle kroeg?

mzl Raymon

Originally posted by Raymon_K

kick tot voor kort ( of nog )kwamen mijn ooms en neven daar ook (Frank, dave , aad, arie), dus jullie zitten in een ouwelulle kroeg?

mzl Raymon

VAUT !!!

Je familie zit in een jonge dekhengsten toko En heb jij toevallig een blond nichtje van ong. 25 jaar ??

Originally posted by Sugadaddy
Nee alleen moet de naam ff worden veranderd:

Schilpedinges zijn blokkie blaast onder DvD zijn Quartz..... :W

Hij blaost aardig, alleen een klein dipje in het begin, maar gaat verholpen worden hoorde ik van DvD.
Hij ziet er echt fucking ZIEK uit!!! 9||6

Aeroxr gaat blazen

Hebo race died!!!
Hebo Manston is besteld samen met hyperreed membraam en recht spritsstukkie en malossi tc unit en carters worden getuned(DDL) en ecky wordt wederom schijtgereden!!!!!!!!
nou nog overrange,en speciale peent.

greetz.

Last edited: