Schijfrem conversie vespa sprint

johanw90

4 stroke addicted
Hoi, ik wil mijn Vespa Sprint 4t2v voorzien van een schijfrem achter. Nu ben ik al een tijdje opzoek welke vertandings/reductor deksel hierop past.
Als ik google vind ik alleeb complete sets maar remklauw, velg etc heb ik allemaal al.
 
Advertisement - register to remove this

Hoi, ik wil mijn Vespa Sprint 4t2v voorzien van een schijfrem achter. Nu ben ik al een tijdje opzoek welke vertandings/reductor deksel hierop past.
Als ik google vind ik alleeb complete sets maar remklauw, velg etc heb ik allemaal al.
Ik heb zelf op mijn Vespa Sprint 3v een achterremschijfkit gemonteerd. Hiervoor heb ik de vertandingsdeksel van een Vespa GTS gebruikt, hiervoor hoef je de vertanding niet aan te passen. ik weet niet zeker of deze ook op de 2v past. Van wel jaar de GTS kap is weet ik ook helaas niet.
 
Ik ben ook bezig met het ombouwen en loop nu tegen het probleem aan met de remhevel. Hoe kan ik deze bevestigen? Ik heb namelijk een remhevel met reservoir gekocht voor de linker kant, echter zit er aan de linker kant een stuk metaal gelast aan het stuur om de stuurschakelaars te bevestigen. Door dit stuk metaal kan ik mijn remhevel niet bevestigen aan her stuur… heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Ik ben ook bezig met het ombouwen en loop nu tegen het probleem aan met de remhevel. Hoe kan ik deze bevestigen? Ik heb namelijk een remhevel met reservoir gekocht voor de linker kant, echter zit er aan de linker kant een stuk metaal gelast aan het stuur om de stuurschakelaars te bevestigen. Door dit stuk metaal kan ik mijn remhevel niet bevestigen aan her stuur… heeft iemand hier een oplossing voor?
Beugeltje aanpassen en opnieuw lassen.
 
kon zelf geen toppic aan maken snap niet hoe, ik heb problemen met mijn vespa sprint iget heb de accu laten vervangen 2 weken later was ie weer leeg daarna heb ik de spanningsregelaar vervangen en na een dag weer leeg, rij voornamelijk korte afstanden met de scooter maar dat kan toch niet het probleem zijn ?
 
Ik heb mijn hele ombouw nu gedaan maar mijn achterwiel zit nu iets verder naar rechts, hij staat niet meer in het midden. Tijden het rijden merk je er niks van. Toch wil mn wiel in het midden krijgen. Weet iemand hier een oplossing voor?
 
Back
Top