scheur in cilinderhemd

Status
Not open for further replies.

michielsanders

Well-Known Member
ik heb hier nog een polini 70cc gietijzer ac liggen, maar daar zit een heel klein scheurtje in het cilinderhemd.
kan ik dat scheurtje lassen en dan het hemd weer rechtdraaien @ draaibank op school, en de cilinder een x laten honen of is hij rijp voor het oud ijzer.

de scheur zit aan de kant van de uitlaatpoort en loopt vanaf de onderkant van het hemd tot ongeveer halverwege het hemd en je kan er niet doorheen kijken.

groeten michiel
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

michielsanders said:
ok maar voor de zekerheid ff aan de buitkant lassen en afdraaien dat ie weer in het blokje past is wel verstandig dat hij niet verder scheurt of niet?

ja maar als ik jouw was zal ik me meer zorgen maken over de binnenkant dan de buitenkant, maargoed lassen en afdraaien is een optie, maar daarmee is de binnenkant nog niet verholpen?
 
michielsanders said:
hij moest toch nog een x gehoond worden:)

ja dat begrijp ik, maar van honen gaat de scheur niet weg? als het daadwerkelijk eeen scheur is, kan je honen wat je wil, maar die scheur blijft zitten, als het een diepe kras is, kan je het misschien nog wel ''weg'' honen, maar een scheur, ik zal als ik jouw was er niet zo veel zorgen om maken, gwoon testen die hap 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top