Schakelbrommer kopen 1000,-

Ben geen fan van orion, ik zou eerder neigen richting een derbi of yamaha dt maar ik ben bang dat het budget dat niet toe laat....
ja hij zegt dat ie er 850 voor wil + nieuw blok onder ligt (3000km vgm) snap de prijs niet? weet jij waarom?
 
ja hij zegt dat ie er 850 voor wil + nieuw blok onder ligt (3000km vgm) snap de prijs niet? weet jij waarom?
Omdat hij hem kwijt wil waarschijnlijk.....
Post automatically merged:

Het is ook best hilarisch om met een gigantische hoeveelheid toeren en lawaai nauwelijks vooruit te komen, denk dat ik nog best vaak uitgelachen wordt. Iedergeval wel om mn geschakel :smile:
Dit is precies wat ik bedoel.
In het begin is dit leuk maar op een gegeven moment begin je, je eraan te storen.
Vroeger in mijn tijd, heeeeel lang geleden, hadden we geen andere keuze, zelfs de schaarse scooters die er waren hadden versnellingen, tegenwoordig zou ik geen versnellingsbak meer willen op alles onder de 125cc.

Het ziet er stoer uit en ik vind deze modelletjes ook wel goed uit zien, maar.....
 
Last edited:
Omdat hij hem kwijt wil waarschijnlijk.....
Post automatically merged:


Dit is precies wat ik bedoel.
In het begin is dit leuk maar op een gegeven moment begin je, je eraan te storen.
Vroeger in mijn tijd, heeeeel lang geleden, hadden we geen andere keuze, zelfs de schaarse scooters die er waren hadden versnellingen, tegenwoordig zou ik geen versnellingsbak meer willen op alles onder de 125cc.

Het ziet er stoer uit en ik vind deze modelletjes ook wel goed uit zien, maar.....
Weet ik. Had ik ook al over nagedacht. Het mooie is ook dat er identieke blokken te koop zijn, van redelijke kwaliteit, in 70, 90, 110 en 125cc die 230eu kosten.
 
Back
Top