schakelbrommer begrenzen

brummer2001

New Member
Hallo allemaal ik heb laats een 2de hands aprilia sx 50 gekocht.Werkt prima gaat ongeveer 50 maar ik wil harder want heb nu toch gevaarlijke situaties mee gemaakt door inhalende auto"s.Maar ik ben dus nieuw in deze wereld en ik kan nergens een video vinden over een draadloze cdi plaatsen in een schakelbrommer zodat ik begrenst en onbegrenst kan. Dus heeft iemand hier ervaring mee?en is dit mogelijk aangezien ik er nergens iets over kan vinden? Durf er zelf niks aan te doen tot dat ik zeker weet dat het mogelijk is. alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ja dat snap ik, maar je hebt misschien al wat gegoogled welke begrenzers beschikbaar zijn of bij een paar webshops gekeken? Ik weet zelf ook niet of er een draadloze beschikbaar is, wel gewoon reguliere (dus met schakelaartje).
 
Ja dat snap ik, maar je hebt misschien al wat gegoogled welke begrenzers beschikbaar zijn of bij een paar webshops gekeken? Ik weet zelf ook niet of er een draadloze beschikbaar is, wel gewoon reguliere (dus met schakelaartje).
ja heb me rot gezocht maar als agent schakellaar ziet zitten op een rare plek weet je hoelaat het is
 
Tja, misschien is er niks voor jouw type beschikbaar. Mocht je handig genoeg zijn kan je misschien zelf een draadloos relais kopen en die schakelen.
 
Back
Top