M Miktehennepe08 New Member 19 December 2024 #1 Hallo iedereen, mijn derbi GPR start lastig elektrisch als hij warm is, koud wel goed met een beetje choke, aanlopen doet het ook gewoon warm en koud, heeft iemand een idee of hetzelfde probleem gehad? Alvast bedankt!
Hallo iedereen, mijn derbi GPR start lastig elektrisch als hij warm is, koud wel goed met een beetje choke, aanlopen doet het ook gewoon warm en koud, heeft iemand een idee of hetzelfde probleem gehad? Alvast bedankt!
Sparky Well-Known Member 20 December 2024 #2 Maakt de startmotor wel genoeg toeren als het blok warm is? Compressie in orde? Kleur van de bougie? Upvote 0 Downvote
M Miktehennepe08 New Member 20 December 2024 #3 Ja startmotor doet niks geks, compressie ook goed want in zn 1 krijg ik hem niet vooruit zonder koppeling, bougie ga ik vandaag even checken/vervangen Upvote 0 Downvote
Ja startmotor doet niks geks, compressie ook goed want in zn 1 krijg ik hem niet vooruit zonder koppeling, bougie ga ik vandaag even checken/vervangen