hallo.
Ik heb een derbi DRD 2takt 50cc en hebt het probleem dat hij sinds dat de garagist er een nieuwe carbu heeft opgezet het probleem dat hij niet meer tot zijn maximum (max= tussen 5000 en 6000 toeren) toeren komt en zo tot de 4000 toeren komt en dan zo echt een hard pruttelend geluid maakt (echt vervelend), volgens mij wordt hij ergens tegen gehouden want zelfs als ik van een brug rijdt berijkt hij zijn maximum snelheid niet en maakt hij zo'n hard pruttelend geluid.
Wat ik wel raar vondt is dat ik op een bepaald moment zonder naft ben gevallen ( en ja weet dat dat niet gezond is) maar ben dan gaan tanken voor 2 liter en als ik dan naar huis reedt ging hij terug vlot vooruit en reed hij terug normaal,, maar ik was dan thuis en ben dan terug gaan tanken en de dag erna was het probleem er terug,, wat kan ik hier aan doen?
Heb sinds kort ook een tikkend geluid in men schakel blok of motor blok,, weet ik niet zeker.
Maar dit is alleen als ik optrek.
Alvast bedankt
Grtjs
Ik heb een derbi DRD 2takt 50cc en hebt het probleem dat hij sinds dat de garagist er een nieuwe carbu heeft opgezet het probleem dat hij niet meer tot zijn maximum (max= tussen 5000 en 6000 toeren) toeren komt en zo tot de 4000 toeren komt en dan zo echt een hard pruttelend geluid maakt (echt vervelend), volgens mij wordt hij ergens tegen gehouden want zelfs als ik van een brug rijdt berijkt hij zijn maximum snelheid niet en maakt hij zo'n hard pruttelend geluid.
Wat ik wel raar vondt is dat ik op een bepaald moment zonder naft ben gevallen ( en ja weet dat dat niet gezond is) maar ben dan gaan tanken voor 2 liter en als ik dan naar huis reedt ging hij terug vlot vooruit en reed hij terug normaal,, maar ik was dan thuis en ben dan terug gaan tanken en de dag erna was het probleem er terug,, wat kan ik hier aan doen?
Heb sinds kort ook een tikkend geluid in men schakel blok of motor blok,, weet ik niet zeker.
Maar dit is alleen als ik optrek.
Alvast bedankt
Grtjs