Schadevrije jaren Auto ook bij bromfiets

Roderick

Well-Known Member
Hallo

Ik heb een vraagje: Tellen je schadevrije jaren van je auto ook mee voor je bromfiets?


Sorry als het topic hier verkeerd staat
 
Advertisement - register to remove this

hallo

het probleem is dat de scooter morgen bezorgd word, en hij vandaag op naam gezet moet worden, en hij moet dan dus ook verzekerd worden( geen zin in problemen met RDW ivm niet verzekerd,maar wel op naam staat)


En in het weekend zijn de verzekeringsmaatschappijen gesloten
Ik wil de scooter bij unive verzekeren, misschien dat iemand er ervaring mee heeft?
 
Je kan het ook online aanvragen? :) Unive heeft wel topservice, een belletje en je ding is verzekerd vanaf dat moment. Je schadevrije jaren bij unive tellen NIET mee voor de auto.

Gr
 
Je kan het ook online aanvragen? :) Unive heeft wel topservice, een belletje en je ding is verzekerd vanaf dat moment. Je schadevrije jaren bij unive tellen NIET mee voor de auto.

Gr

Mijn moeder heeft 14 schadevrije jaren van haar autoverzekering, de vraag is: kan ik deze 14 jaar gewoon invullen bij de verzekering voor de bromfiets?
 
Je kan gerust een paar dagen zonder verzekering, dont worry. Kreeg zelf na 1,5 maand pas een brief van RDW met vriendelijke verzoek me zo snel mogelijk te verzekeren "or else".. Kan echt wel over het weekend heen onverzekerd zijn zolang je er maar niet op gaat rijden:)

En dan maandag bel je ze op
 
Eigenlijk niet slim wat je nu wil doen Roderik,

verzekeren en te naam stellen op naam van je ma? Ik neem aan dat je er zelf mee gaat rijden?

Houd je dan wel even rekening met het feit dat je gigantisch onder verzekerd rondrijdt en bij een schade slechts dat deel wat wel aan premie is afgedragen wordt uitgekeerd en jij zelf de rest uit eigen zak mag bijleggen?

Ik heb het hier in de zaak helaas meermaals meegemaakt bij klanten van ons die ook ditzelfde advies kregen maar toch om die 100 euro per jaar te besparen op naam van ouders verzekerde. Schade gereden, incl. blijvend letsel. Gevolg is dat persoon in kwestie nu een dikke 200.000 euro uit eigen zak mag betalen.

Trek zelf je conclusie...
 
Back
Top