sbo2011 sprintrunner

zeaux,

heel kort verslagje van lemelerveld :
KUT DAG !

weer een zuiger armer, en ding liep weer beroerd.

nu onze cilinder met de vut is, hebben we een cilinder erop zitten van vasco. de runner liep weer goed op de bank, maar na 2 runs (allebei rood):L ging het bij de derde weer fout.

probleem is nu gevonden, en heb al paar runs gemaakt zonder dat tie beroerd ging lopen. helaas voor mijn broer, want die leek op ze r6 nu nergens :winner: filmpje zal ik wel ff plaatsen van de week

donderdagavond nog even banken, en dan op naar sittard ! :)
 
verslagje van sittard

Nadat het 2 sprints tegen zat nu eindelijk weer is een dag gehad waarop de runner het tenminste deed :)
Donderdag nog wezen banken bij vasco en daar vertrokken met ongeveer 21.5 pk ofzo, snaar moest nog inlopen, ons plan was om vroeg op de dag gewoon een paar runs te maken om de snaar in te laten lopen, maar door het lange wachten uiteindelijk maar 4 runs gemaakt heel de dag.
mijn reactie tijden lagen de hele tijd rond de 0.05 sec, daar ben ik wel blij mee. snelste tijd van de dag was geloof ik een 7.479 dit was tot 20 minuten voor het einde van de kwalificatie genoeg om door te gaan naar de omloop. maar toen vond Ruud H t nodig om even snellere tijd neer te zetten en zo heb ik dus op 0.03 sec de omloop gemist. beetje jammer.
Ik denk niet dat er nog veel meer in zit met deze cilinder, we gaan voor lisse nog wat dingetjes proberen en dan zien we t wel. Nu rustig aan t zoeken naar een ander cilindertje voor volgend seizoen.
nog een paar foto's :
AXjkHkfCAAAqIOF.jpg


1391558340_5_PCFB.jpeg


1391558360_5_WCDD.jpeg


1391558400_5_88iq.jpeg


1391558447_5_dvNj.jpeg
 
maar toen vond Ruud H t nodig om even snellere tijd neer te zetten en zo heb ik dus op 0.03 sec de omloop gemist. beetje jammer.

Hehe, was al 7de gekwalificeerd met 7,39 dus is iemand ander geweest die je net eruit heeft gewipt:p Maar idd balen hoor. Blok liep in het begin van het seizoen goed hard!
 
Ik vind voor het eerste seizoen met al die tegenslagen een erge nette prestatie jongens,

Ben erg benieuwd naar volgend jaar:) tot lisse!
 
Ik heb nog een goeie cil liggen voor je;)

k denk er even over na :)

Hehe, was al 7de gekwalificeerd met 7,39 dus is iemand ander geweest die je net eruit heeft gewipt:p Maar idd balen hoor. Blok liep in het begin van het seizoen goed hard!

oow haha sorry dan:love:, zal t nog is nakijken dan! is inderdaad jammer, maarja wat doe je er aan ;(

Ik vind voor het eerste seizoen met al die tegenslagen een erge nette prestatie jongens,

Ben erg benieuwd naar volgend jaar:) tot lisse!


dit is hun 2e seizoen..

maar inderdaad best zuur nadat het ding echt hard liep in het begin!

Ja foutje:p

is inderdaad jammer, volgend jaar beter :)

hij is iig wel gruwlijk

ziet er idd goed uit, maar daar kom je helaas niet zo ver mee bij de sbo.
maar hier blijf je dus met je spuitbussen vanaf! haha, held !:#
 
ding pakt echt slecht op vind ik. of ligt dat aan mij/filmpje?

klopt, zat net een nieuwe snaar in die nog in moest lopen. Wilden we eigenlijk op de sprint zelf doen maar dat ging niet door t lange wachten dus toen maar ouwe snaar er weer in gezet.

Door die aerox, paarse die in de finale nog even 10 kilo of wat er op moest gooien.

Die was als 8e gekwalificeerd.

ahaa lekker dan :p
 
even verslagje van gister

We hadden er na Sittard niet zo heel veel mee getest. Alleen even goed op rollen gezet en de snaar uit geshimt. Ding pakte goed op op straat dus we hadden goede hoop dat het een mooi dagje zou worden. Dus vol goede moed naar Lisse en gelijk na de briefing in de rij gaan staan zodat ik snel een run kon maken.
Omdat de gene voor mij ze sprinter neit gestart kreeg moest ik m snel aankicken en hij was nog vrij koud dus ff burnen en koppeling opwarmen maar was niet genoeg . 8.1XX

Daarna snel nog een run gemaakt en die resulteerde in een 8.0xx

Hij draaide te weinig toeren dus zijn we lichter op rollen gegaan. Run daarop was weer een 8.0xx alleen hij draaide minder toeren als de run ervoor.
Weer snel een run gemaakt, na 150 meter draaide die 12.8 ofzo.

Aangezien die ook niet meer stationair wilde draaien wisten we wat er aan de hand was : zuiger nummer 6 van het seizoen had t ook begeven. Naar scooterpower stand gelopen voor een zuiger, maar die nemen ze niet meer SBO, wat ik neit helemaal begrijp.

Toen snel met me pa naar JRS scooters gereden om een nieuwe zuiger te halen terwijl me broer alvast begon met sleutelen.
Snel het hok weer in elkaar getrapt en gestart, zuigertje even in laten lopen onderweg naar de rij :p en knallen maar.

7.7 geloof ik. Ik ging safe weg omdat ik iig wilde weten wat me tijd was
Snel andere snaar erin en nog een keer proberen. reactie van 0.000 en tijd van 7.48. was een tiende te langzaam voor de finales en uiteindelijk op 10e plek geëindigd.
Daarna nog genoten van de finales en even geholpen met opruimen om daarna naar huis te gaan na een leuk dagje



Seizoen is niet helemaal gelopen zoals we dat wilden. We hoopten met de top mee rijden en met een 5e plek in Etten-Leur en een 4e plek in Heerenveen begonnen we ook goed. Na Heerenveen besloten om t blok weg te brengen om een vl16 in te laten bouwen voor nog iets extra vermogen, maar door motorische problemen daarna alleen nog maar slechte resultaten geboekt.

Etten-Leur 5e plek
Heerenveen 4e plek
Kloosterzande 10e plek
Lemelerveld 9e plek
Sittard 9e plek
Lisse 10e plek

PR 7,223 met 0.001 reactie in Heerenveen

We willen graag stichting SBO en iedereen die helpt bij het organiseren van de sprintdagen bedanken voor 6 leuke en gezellige dagen.

En Vasco Scooterservice voor de service en onderdelen.

Tot volgend seizoen :)
 
Back
Top