sbo twello

Woow, die gast reed over de kabel?! Maar dan hebben jullie geluk gehad dat er niets met het systeem is gebeurd volgens mij want als hij een burnt trekt over de kabel trekt hij de hele boom mee lijkt me..
 
ja daar waren we dus ook bang voor, ik ging meteen kijken maar de kabel had alleen een extra laagje rubber gekregen..
denk dat het een geluk was dat de kabel tussen de 2 betonplaten lag en dus niet boven op het wegdek..
 
dit was ook niet echt de bedoeling
dit gebeurd volgend jaar ook niet weer als er weer twello zou zijn

ik ben blij dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad
en dat er goeie tijden zijn gereden

MVG dragster
 
ja wat een flappie was dat zeg! :D
gaat die eerst proberen van Tim C een discussie te winnen om daarna als een debiel over de kabel te driften (zie filmpje)..

Ja hij had niet helemaal door dat alleen een sprint de bedoeling was. Of hij gaf er niet zoveel om dat kan ook.
Laat DSSC dat filmpje maar niet vinden :p

Maar de andere motoren die ff een sprint trokken vond ik eigenlijk wel mooi.
Dan zie je pas in contrast hoe belachelijk snel die (zoals Tommy het noemt) brommers wel niet zijn :p
 
ik vond het ook wel leuk om een x met de motor een sprintje te trekken, toch wat anders dan met de scooter...volgend jaar nog een xje proberen als de sprint weer zo dichtbij is want onder de 6 moet me wel lukken
 
kheb er ook eentje op een aerox tegengehouden en aangesproken.. dat hij nromaal moest doen aangezien hij een halve meter langs me afschoot toen ik met de sprinter de tent uit liep en hij met dik 60 langsvloog..

keertje vuil kijke en een zachte oke en toen liep die gewoon aan

toen hij weer naar huis ging ofzo mooi met de scooter in de hand:W
 
Back
Top