sbo twello

wij hebben ook super dag gehad...1ste run pr weer verbroken en paar runs later nog 0.15 sec van men pr wat dus een 6.31 werd
kwartfinale rood gereden watk niet hebk gezien:S en gas liep te kloten die run.
ook nog met de motor een paar runs gereden en daar reedk een 6.11 mee.
al met al leuke dag gehad.
 
Super dagje gehad! Uiteindelijk doelstellingen bereikt na hoop gekut met lekke koppakking toch nog een beker gepakt8) En onder de 7 gekomen, In me laatste run maar daar draait het om natuurlijk xd
 
het ging VERROT hard.....en mensen, ik heb er een nachtje over geslapen en heb al heel wat verbeterpunten. Of we de 5,59 gaan verbreken weet ik niet. Maar in ieder geval wordt er een poging gedaan om dit weer te evenaren!
 
Vette locatie, goed weer en hoop gezelligheid. Leek aan het begin van de dag helemaal nix te worden, maar uiteindelijk gewoon 2de plaats behaald! Toen de lekke koppakking verholpen was (special thanks to Kossen Tuning!!) begon het hok steeds beter te lopen en gingen de tijden dan ook rap omlaag. De tweede plaats was misschien niet helemaal representatief voor de gereden tijden, maar geluk moet je afdwingen (toch?)
 
Waar ik wel benieuwd naar ben, is Heiko zijn reactie na die run haha

En wat voor tijd onder de 6 hadden jullie?


daar heb ik nog wel een leuke fotoreportage van :p
komt ASAP !

locatie en baan was echt top! al had ik er in de ochtend zwaar mn twijfels over. ik moest denken aan de belgische manier van betonplaten :D
zelf ook een pr gereden in deze klasse: 6.25 met 0.04 reactie (dacht ik). Ook nog 6.28 / 6.29 / 6.30 / 6.32 gereden die dag, dus het ging als een trein !

Heiko en henkie nogmaals gefeliciteerd met jullie fantastisch resultaat! wat een bazenrun was dat.. Toen het bord stopte met tellen dacht ik: wtf nu al? o shit, het is 5,5.... :O en toen hoorde ik heiko overal bovenuit !

Sander en Tommy ook goeie zaken gedaan !! daar heb ik met een omweg ook een beetje mijn bijdrage aan geleverd :p

de gezelligheid was top! Hopelijk op Lisse wederom zo'n topdag !!
 
Last edited:
Ook maar weer eens aanwezig geweest, maar dan als toeschouwer :p

Heb me goed geamuseerd en leuk om weer wat bekende gezichten te zien. En wat werd er hard gereden zeg! :D

Henk en Heiko proficiat met jullie dikke tijd!
TTE boiis ook met jullie tijd onder de 6 zonder SpasssGasszzz :p

Tot een nieuwe keer!
 
Super dagje gehad! Uiteindelijk doelstellingen bereikt na hoop gekut met lekke koppakking toch nog een beker gepakt8) En onder de 7 gekomen, In me laatste run maar daar draait het om natuurlijk xd

Was wel een beetje Yomanda stijl he mijn gave om jouw kapotte koppakking te zien ;)
 
Super dagje gehad, baan/locatie was perfect! Zeker voor herhaling vatbaar.

Jog ging echt knetterhard, waarbij 3x een 6,43 / 6,41 en zelfs een 6,39 mogelijk was!
Helaas in de finale een kleine tegenvaller maar dat mag de pret niet drukken.
Zaterdag wordt echt spannend, wordt daarom ook een mooie thuiswedstrijd voor mij :)

Redmer nog bedankt dat je ervoor had gezorgt dat de auto's toch in het rennerskwartier konden blijven staan.

Allen tot zaterdag!
 
Was een zeer mooi dagje! (baan/locatie/weer/drukte)
Props voor HT met de 5.59(niet op film)! En uiteraard allen die ook PR's neergezet hebben!
 
Back
Top