SBO Sprints - Slapgeouwehoertopic #29

Status
Not open for further replies.
Iemand die weet waar je deze helm vandaan kan halen?:D
Kan hem via google niet vinden..

[ir]http://forum.fok.nl/templates/new/showimage.html?http%3A//www.beren.nl/fotos/bezorgbeer/2.jpg[/ir]
 
Ik ben van mening dat we dat record met een groepje ook echt wel kunnen verbreken door samen een machine te bouwen!
 
Ruud H.: Nou, jij maakt ook meteen vriende;) Goed bezig als je al zo snel een oordeel klaar hebt liggen over een organisatie en persoon wat dan ook nog eens nergens op slaat:X

je denkt ik kom hier om vriendjes te maken? dat is mijn mening klaar
als je je verdrietig voelt ga janke by je vriendje maarten

sbo is 1 serieus battie organisatie
 
Edit: Wat betreft dat record-voorstel, waarom niet? Maar dan misschien iets anders, iets wat we als SBO'ers tegelijk kunnen doen?
Grootste aantal klapbanden in 1 minuut? (tijdens een burncontest natuulijk).
 
Last edited by a moderator:
vanavond weer verder schuren ;( iemand zin om te helpen ? :p
 
Last edited by a moderator:
Wat betreft altijd die ophef tegen paul,IK vind dat paul ook gelijk heeft wat hij zegt over sbo,en juist respect voor hem dat die het ook op de meetings zelf laat zien wat hij ervan vind,dat zie ik verder niemand doen.

Wat betreft mijn sbo jaar,ik heb het onderling met de mensen wel gezellig gehad,en de 1e meeting zandvoort dacht ikzelf ook meteen KLOTE Sbo!,maar de meetings die daarna kwamen liepen allemaal super ondanks het tijdsysteem soms niet werkte,Nja shit happens!
Persoonlijk denk ik dat sbo Mischien te snel/te groot is begonnen met alles,maar vooral denk ik ook dat er een paar belangrijke mensen zijn weggestapt die wel alles onder controle zoude kunne hebben,maar dat weet ik natuurlijk allemaal niet zeker,Verder rijd ik volgend jaar GEEN Sbo meer,en niet omdat ik het maar een klote jaar vond,maar omdat ik nieuwe dagen en uren heb gekregen van de baas en daar dus geen tijd meer voor heb.



Iig zie ik de bekerwinnaars nog wel een keer in december:W
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top