SBO Sprints - Slapgeouwehoertopic #29

Status
Not open for further replies.
het is vanzelfsprekend dat als je ergens voor betaald dat je iets mag verwachten waarvoor je betaald krijgt.

wanneer het niet aan de verwachtingen voldoet raken mensen ontevreden.
dat sommige mensen hun bek niet durven open te trekken omdat ze dan scheef aangekeken worden kan ik verder nix aan doen, maar ik zeg gewoon wat ik vind en hoe mensen daar over denken laat ik aan hun over.

Het is niet aardig om te zeggen dat de manier waarop maarten het brengt niet goed is, hij mag het brengen zoals hij wil, zeker na alles wat tie heeft gedaan en wat er is gebeurd ik denk dat je daar maar verder gewoon niks over moet zeggen, dat is beter.

Wat je verder zegt over dat als je betaald je wat mag verwachten ben ik helemaal 100% met je eens.
 
Flowmotion poste hier pas een foto met allemaal bougie poppetjes! Heeft iemand enig idee waar je die dingen kan bestellen op internet? wij hebben er toen eentje gekregen op SAWE '08 en ik wil er graag nog een paar, vind ze zo grappig. We hebben nu die zwarte, maar zag ook roze en met een helmpje op enzo.

Heb al op scooterattack gekeken maar kan niks vinden :(
 
het is vanzelfsprekend dat als je ergens voor betaald dat je iets mag verwachten waarvoor je betaald krijgt.

wanneer het niet aan de verwachtingen voldoet raken mensen ontevreden.
dat sommige mensen hun bek niet durven open te trekken omdat ze dan scheef aangekeken worden kan ik verder nix aan doen, maar ik zeg gewoon wat ik vind en hoe mensen daar over denken laat ik aan hun over.

Paul je bent echt op de verkeerde manier de held aan het uithangen. Je bent echt niet stoer omdat je je bek open durft te trekken hoor. Ik zag lang geleden ook al dat het niet lekker ging binnen de SBO, dus heb ik samen met ilonka toen der tijd besloten om rijdervertegenwoordigers bij elkaar te gaan zoeken. En heb toen van binnenuit iets goeds voor de SBO proberen te doen. Dat ik nu opgeef kan je misschien slap vinden... Maar hoeveel slapper is dan jou helden daden op het forum?
Wat jij nu doet is alleen maar lompe kut grappen maken en heel bijdehand roepen dat jij wel je bek open durft te trekken en de rest niet. Maar ondertussen hebben we allemaal geen reet aan je.

Dus kom alsjeblieft met fatsoenlijk commentaar en val zeker niet de personen aan die dat wat jij denkt een jaar lang echt hebben proberen door te voeren.
 
Paul je bent echt op de verkeerde manier de held aan het uithangen. Je bent echt niet stoer omdat je je bek open durft te trekken hoor. Ik zag lang geleden ook al dat het niet lekker ging binnen de SBO, dus heb ik samen met ilonka toen der tijd besloten om rijdervertegenwoordigers bij elkaar te gaan zoeken. En heb toen van binnenuit iets goeds voor de SBO proberen te doen. Dat ik nu opgeef kan je misschien slap vinden... Maar hoeveel slapper is dan jou helden daden op het forum?
Wat jij nu doet is alleen maar lompe kut grappen maken en heel bijdehand roepen dat jij wel je bek open durft te trekken en de rest niet. Maar ondertussen hebben we allemaal geen reet aan je.

Dus kom alsjeblieft met fatsoenlijk commentaar en val zeker niet de personen aan die dat wat jij denkt een jaar lang echt hebben proberen door te voeren.

heel sbo is 1 grote grap,
waarom zou ik fatsoenlijk commentaar geven als er niet eens fatsoenlijk te werk gegaan word bij de sbo?

proberen is niet genoeg,
bijna is niet helemaal
en net niet ook niet.

waar ik op wacht zijn prestaties, je kunt nog zo hard roepen WE DOEN ONS BEST!

maar daar neemt jouw baas volgens mij ook niet genoegen mee;)
die wil ook resultaat zien.

dan kun je mij een held noemen die stoer doet moet je zelf weten.
ik maak gewoon hier me punt. klaar
 

Aan jouw opmerkingen hebben we ook niks:p

Ik denk dat mensen ook altijd weer vergeten dat het vrijwilligers zijn, en het niet hoeven te doen ;). Ze kunnen ook zo de stekker eruit trekken maar dat doen ze niet.
 
Last edited:
Aan jouw opmerkingen hebben we ook niks:p

Aan de jouwe nu wel dan?:+

Tis een slappe reactie, maar in wat voor topic schrijven we nou ookalweer?:D


Al heb ik het idee dat het het sbo oorlog topic aan het worden is:*
 
Last edited:
heel sbo is 1 grote grap,
waarom zou ik fatsoenlijk commentaar geven als er niet eens fatsoenlijk te werk gegaan word bij de sbo?

proberen is niet genoeg,
bijna is niet helemaal
en net niet ook niet.

waar ik op wacht zijn prestaties, je kunt nog zo hard roepen WE DOEN ONS BEST!

maar daar neemt jouw baas volgens mij ook niet genoegen mee;)
die wil ook resultaat zien.

dan kun je mij een held noemen die stoer doet moet je zelf weten.
ik maak gewoon hier me punt. klaar

Je maakt echt een punt met de argumenten van een koeienvlaai.
Wachten is nog minder waard dan proberen paul.

Je bent echt de grootste slapjanus van heel het forum. En dat bewijs je elke keer weer.
Je hebt namelijk de zelfde kansen als mij gekregen om wat te doen voor de SBO. Ik ben gewoon een rijder net als jou, alleen ik heb mijn steentje bij gedragen, en jij hebt alleen maar uit je nek gehouwehoerd. En met die geschiedenis lever je nou commentaar op mij? Kom op man.
 
Wat aardig allemaal :)

Ik ben van mening dat het hele wedstrijd gebeuren of nederlands kampioenschap niet serieus word genomen.
Vroeger in de tijd van Lelystad, Klaaswaal en Speelmandplaten was het doelloos knallen en als je van de ander won was het helemaal geweldig en vooral gezellig.
Toen bleek dat er echt sprake was van competitie en daaruit is denk ik vooral het nk scootersprint ontstaan via de Sbo.

Echter heb ik het idee dat het verschil te groot is, de top 10 mannen pompen erg veel geld en vaak erg dure onderdelen in hun machines. Erg goed want dit zijn juist de fanatiekelingen die snappen dat ze met iets serieus bezig zijn en ook de scootersprint als een volwaardige motorsport tak zien.
Maar daarnaast heb je circa 150man die voor spek & bonen mee doen en die het geen flikker interesseert wat voor een tijd ze neerzetten.
Dit is een groep mensen die het hele sprinten wel leuk vinden evenals snelle scooters etc maar het hele wedstrijdverband niet snappen of niets boeien. Deze mensen moeten er ook zijn aangezien ze toch geld binnenbrengen en daardoor de sbo mogelijkheden geven op financieel gebied.

Alleen zijn deze mensen ook niet te beroerd om lekker in de polder te gaan knallen :)

Met als gevolg dat er maar een klein groepje serieus meerijd en meedenkt met als gevolg dat dat kleine groepje helaas de sbo niet zal kunnen redden wat erg jammer is.

Moet zeggen.. een Stichting opzetten is A een stichting behouden is B.
 
Na ja we weten nu iig dat het ruk is op dit moment, laten we vooral hopen op een leuk gezellig seizoen in 2010! En dat ze echt wat gaan doen met de steekjes die ze dit seizoen hebben laten vallen.....
 
Flowmotion poste hier pas een foto met allemaal bougie poppetjes! Heeft iemand enig idee waar je die dingen kan bestellen op internet? wij hebben er toen eentje gekregen op SAWE '08 en ik wil er graag nog een paar, vind ze zo grappig. We hebben nu die zwarte, maar zag ook roze en met een helmpje op enzo.

Heb al op scooterattack gekeken maar kan niks vinden :(

Hier staan er 2:
http://www.scooter-attack.com/index2.php?main=/shop/artikel.php?s=&artnr=L-KIES185&modell=20&l=

Binnenkort komen er ook van 20cm hoog blijkbaar...
Normaal zijn ook de andere modellen te krijgen maar ze zijn beperkt leverbaar dus vermoed dat je daarvoor bij de winkel van sa zelf moet zijn.
 
Sta nou niet echt popelen om in te schrijven voor SBO 2010 :X

Ik anders wel, voor ieder probleem is een oplossing.
Ik hoop gewoon dat het seizoen weer goed gezellig en goed georganiseerd is.

Heb over dit seizoen eigenlijk weinig te klagen, Zandvoort kon SBO niks aan doen.
Dat bij Lemelerveld het tijdsysteem het niet doet is gewoon pech hebben. mede omdat de duitsers niet mee konden.

Verder vind ik alleen dat de foto's wat sneller geupload konden worden, want je ziet 2 foto's van nijmegen wel de dag erna op Gofast hyves.
Maar ze ook op stichtingsbo.nl te zetten? Ho maar...

Maar van die foto's maak ik dan verder geen problemen over, is natuurlijk wel leuk als je die foto's ziet, want Inne maakt gewoon mooie foto's.
 
kan iedereen nou niet ff kappen met dat gezeik allemaal, zijn jullie allemaal tegelijk ongesteld ofzo?
En dan in het algemeen tegen de mensen die er niks mee te maken en alleen maar olie op het vuur gooien.
Maak desnoods een ander topic aan als je zo gefrustreerd achter je pc zit.


Ben wel benieuwd, want de mensen die nou de grootse smoel hebben staan er volgend jaar namenlijk gewoon weer.

kan me nog wel herinneren dat vorig jaar in de winter iedereen ook alleen maar aan het zeiken was.

ipv gewoon slap te ouwehoeren:7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top