SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #28

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

@ Kees: Ik wil best komen helpen met een carbon frame te bouwen in ruil voor een paar carboneer ( je begrijpt me wel :* ) lesjes :W!
 
Ik moet wel een mal hebben van een frame o.i.d. :p maar ik zou met Raymond Djkstra een frame bouwen, alleen hoor niet veel van hem meer..
 
Keesje Keesje toch jij kan toch ook gewoon zelf een frame bouwen :p. En dan kun je meteen die LIMITED JS zitjes maken ;).
 
Kees, jij heb toch geld zat ;)

Haha ga jij maar eens een huis kopen kossen dan piep je wel anders :D

owja, helaas niet meer verder gegaan aan je kap, moest maandag tot 23:30 werken en gisteren heel de dag weg geweest, dus misschien vanavond!
 
Haha, pff en ik maar sponsoren :D Volgende sprint plak ik zoveel stickers op je scooter dat je het carbon niet meer eens ziet en het gewichtsvoordeel er al weer af is :D!
 
anders plak je ze met pritstift, kan je ze voor het sprinten eraf halen scheelt toch weer 5gram
 
Oké, nu heb ik alles gezien:
Ik kom net thuis van mijn werk af, ligt er ineens een brief voor mij van de politie. Inhoud? Kopie van boete van september vorig jaar voor het niet dragen van een helm, en een contract met volledige persoonsgegevens van de agent (naam, woonplaats, salaris, rang, aantal werkuren, aantal vakantiedagen e.d.) die mij de boete heeft uitgeschreven.
Vlak nadat het gebeurd was, heb ik een bezwaarschrift gestuurd, en dat is hun antwoord erop, in de zin van dat het terecht was.
Ik zou maar een "smooth criminal" zijn, dan moet je vooral dat soort dingen naar mij opsturen. Beetje erg privacy-schending.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top