SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #28

Status
Not open for further replies.
Voorvork is klaar 980 gram, 9||6

Dat wordt weer dikke wheelys boeken denk ik x|

Hoop ik :p

Je achterkap ook nog maar eens fixen? Die van die dikke is al bijna klaar, gisteren wat hars erop gesmeert.. Gewicht valt wel een beetje tegen..
 
Hoop ik :p

Je achterkap ook nog maar eens fixen? Die van die dikke is al bijna klaar, gisteren wat hars erop gesmeert.. Gewicht valt wel een beetje tegen..

Haha, ja die moet er ook maar eens opkomen he :W
Over dat gewicht...
Martin bierpens wint nu toch al verschrikkelijk veel ten opzichte van zijn std kappen:p
 
Oké, nu heb ik alles gezien:
Ik kom net thuis van mijn werk af, ligt er ineens een brief voor mij van de politie. Inhoud? Kopie van boete van september vorig jaar voor het niet dragen van een helm, en een contract met volledige persoonsgegevens van de agent (naam, woonplaats, salaris, rang, aantal werkuren, aantal vakantiedagen e.d.) die mij de boete heeft uitgeschreven.
Vlak nadat het gebeurd was, heb ik een bezwaarschrift gestuurd, en dat is hun antwoord erop, in de zin van dat het terecht was.
Ik zou maar een "smooth criminal" zijn, dan moet je vooral dat soort dingen naar mij opsturen. Beetje erg privacy-schending.


gewoon keihard chanteren, je ken in ieder geval zeggen dat je weet waar ze huis woont :+
 
gewoon keihard chanteren, je ken in ieder geval zeggen dat je weet waar ze huis woont :+
Fuck, ik heb al een brief gestuurd met de mededeling "Ik weet waar je bed slaapt":p

Edit: Ik ga denk ik wel naar politiebureau en die gast eens opzoeken, eens kijken wat hij er van zegt. Want ik zou het niet leuk vinden als iedereen aan mijn privégegevens kon komen. Misschien nog een thema voor Hart van Nederland joh.

Edit 2: Steef... Why??
 
Last edited:
Volgens mij hebben een paar mensen last van de hitte ofzo 8P Ik houd mijn zip iig nog, op het einde van het seizoen mag het blok wel weg... -:-
 
Heerenveen is jorn zowieso niet aanwezig, en dan zijn er nog 2 a 3 sprints over? als die niet verkocht is tegen die tijd dan wordt er gewoon op geboekt he:p
 
Komt goed steef :* Niemand wilt dat hok toch hebben en op Heerenveen is Jorn er gewoon. Dat zegt mijn gevoel :D

Ik ben weer lekker bezig met glasweefsel + epoxy + carbon, nieuwe sp98 achterkap :W Een helft is klaar en weegt 420 gram :p
 
Laat mij anders maar op de jog knalle O-)

Ook velgje bijna klaar, staat nu al in de lak. Super slecht gespoten maar word nog gecoat !


dr8sav.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top