SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 20

Status
Not open for further replies.
Scooters hebben een constructiesnelheid van 45 km/h daarna vallen ze echt uitelkaar hoor :+
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=AZsJfbAVtnc"]YouTube - ::TSA:: @ SBS6[/ame]

@ 1:50

Moet die toch eens een wedstrijd bijwonen denks.

Edit:je ziet trouwens ook duidelijk dat t een paar jaar geleden is, alleen maar grote lompe scooters en boeken voor de lol :p
 
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=bM5NPzwwvxY"]YouTube - Thunderdome 2005 Van de Kaart - van de week[/ame]
 
op 't Hof, melden we allebei ziek, en dan gaan we toch gewoon! :p

Ziek? Waarom zou ik.

Kan ook altijd nog een vakantie dag nemen. :) alleen kost het me er wel 2 want denk niet dat dan zondag om 15.00 instaat ben om te werken. :p

Maar dat was ik nog niet van plan. volgende keer misschien beter
 
Ik spot op dat filmpje toch heel wat bekenden van een paar jaar terug + JOHN. Dingen zijn wel reezz op dat filmpje, ze gingen allemaal op het achterwiel
 
@Paul,

In iedergeval voor mijn klasse (Scooter70) zijn de behaalde snelheden gemiddeld 110 á 115KM per uur met af en toe een uitzondering van iemand die onder de 7 rijd met 120 á 125KM/h.

Dus categorie L zou al voldoende zijn. Zal wel eens kijken vanavond.

130KG kom ik zeker niet aan :D Rond de 100KG wel.

De snelheid die boven de 100KM word gehaald is ongeveer 2 seconde denk ik.

Super Special is het iets anders verhaal uiteraard.

Hmm net even gekeken op Google, het lijkt dat hij in de categorie L hoort, maar weet het niet zeker :p

daar heb je wel een punt.
tt92gp is 100km en kortstondig tot 150 kmpu
dus kan je ong een kwartier lang 150 rijden, dus dat is iig geen probleem.
ik maak er ook geen probeem van dat mensen ermee rijden je bent natuurlijk zelf verantwoordelijk voor je eigen veiligheid, maar of het verstandig is is dat weer een ander verhaal.
bandjes krijgen ook nog een veiligheidsfactor erop.

op de testbank heeft het bandje (tt91?) van Kossen het ook gehouden met 200+ kilometer per uur.

200+ maar dat zal niet langer geweest zijn dan 1 minuut.. "kortstondig verhaal"

Laat streetzipsp lekker huilen :+. wij weten wel beter.

volgensmij voeren we hier gewoon een discussie dan hoef je niet gelijk te haten:|

wil je dan aub ook in elk topic gaan vertellen dat een scooterframepje niet gemaakt is voor de 100+

zip 125 is volgensmij een motorscooter en hetzelfde frame als zip 50
de krachten die erop komen kun je enkel niet vergelijken:p





zo dat waren me quotes van de week:+

zaterdag @ Dirty Dutch - DJ Chucky ook relaxt:W
 
carb verhaal gaat om de flow:)
als hij goed spit gaatie gooodd:7

volgensmij doen we het allemaal voor de fun:W
de een neemt het alleen iets serieuzer als de ander:p*D

stuurdemper moet ik je wel aanraden, ook een stukje eigen veiligheid;)



stuurdemper is niet nodig, gewoon zorgen dat je balhoofdhoek goed is ;)

dat wil zeggen dus niet verticaal, want dan ga je erg snel zwabberen. en ook niet te horizontaal want dan kun je bijna niet meer sturen, niet dat het veel nodig is, maar een beetje is toch altijd fijn lijkt me :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top