SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 17

Status
Not open for further replies.
Wat is er mis met mina? :(
Niks maar pia is gewoon beter :p imo als je kijkt naar de race en sprint in het algemeen.

@ de rest Stelletje, stelletje.. cultuurbarbaren! :+

hehe het licht heb ik al lang gezien, daarom reed ik vorig seizoen al met minarelli:p
Jou blok kan ook nog wel harder.
Welk blok? van de sonic of de zip? Tevens alles kan harder gaan :p uiteindelijk ;).

Hey lelijkerd ;) jij moet komend jaar ook weer gewoon gaan rijden, heb nog wel een sonic voor jou :p.

Gr Fouad

Jaa ik ga waarschlijk ook rijden maar moet nog paar dingen regelen, Maar dan heb ik al een sonic -:-

Hopelijk tot volgendjaar;)[/QUOTE]

Jij gaat gewoon rijden :), beter heb je ook zon enorme wraakgevoelens :p, dat je de titel van Dinya nog 1 keer wilt proberen van haar te veroveren?

Jaa ik ga waarschlijk ook rijden maar moet nog paar dingen regelen, Maar dan heb ik al een sonic -:-

Hopelijk tot volgendjaar;)

Tot volgend jaar of tot de huldiging in december

Mart gaat nog harder[/QUOTE] En ik ook :+ blijft hij wel scooter special rijden? ff onder ons :p niemand hoeft te weten waarom hij nog harder zal gaan :p.

Ik boek jou -:-

We worden soms zelfs reserve-belgen genoemd.
Maarja ik zal Maastricht eens op de kaart gaan zetten!!

Ik werd door me neef uit Amsterdam zelfs een keer NEP-belg genoemd dat terwijl ik een Marokkaanse afkomst heb. En hij vergat zelfs dat ik toch in Nederland woon en niet in Belgie, raakte in de war van ons mooie accent:).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top