SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 16

Status
Not open for further replies.
ppppffff. al weer tijd voor een 17de moet niet gekker worden hier.

Neem een voorbeeld aan de racers. die zijn hele winter aan het klussen en andere leuke dingen doen ipv hele topics vol te ouwehoeren met offtopic.
 
Als je zoveel commentaar hebt, wordt dan even mooi zelf moderator.
Waarom, ik geef alleen aan dat het vaak meer een chatbox is waar dagboeken worden uitgewisselt. Da is het enige wat ik er nog over zeg.

Als er regels worden gemaakt bijv over slap SBO geouwehoer, dat komen nog steeds de dagboeken onder de kussens vandaan.

Jij hebt Koksel toch in je msn neem ik aan, dan kan je via msn toch zeggen dat die in zijn bed heeft geplast

Maar zoals ik al zei ik ben geen Mod, maar ik zeg gewoon wat ik vind.;)
 
Dat snap ik wel, maar afentoe een grapje tussendoor kan wel, en daarna stel ik gewoon weer een serieuze vraag. Ik doe iniedergeval mijn best, en niet alleen ik. Iedereen wil het zo gezellig mogelijk houden, en het enige wat ik jou bijna zie doen hier is zeuren. Zeg ook eens wat positiefs over iemand.
 
Dat snap ik wel, maar afentoe een grapje tussendoor kan wel, en daarna stel ik gewoon weer een serieuze vraag. Ik doe iniedergeval mijn best, en niet alleen ik. Iedereen wil het zo gezellig mogelijk houden, en het enige wat ik jou bijna zie doen hier is zeuren. Zeg ook eens wat positiefs over iemand.
Zeg nou zelf wat valt er nou de laatste 3 topics voor positiefs te zeggen,

Moet ik Kok dan complimenteren omdat hij in bed heeft geplast?8P

Kijk naar eerst toen was het gewoon gezellig en veel mensen, waarom zijn die er nu niet meer?;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top