SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 4

Status
Not open for further replies.
Van et weekend eens een frame lassen :p. Als dan eens de onderdelen allemaal binnen zijn, kunnen we eens gaan passen en meten in het blokkie. Over 1,5 maand MOET het allemaal lopen en de bank op kunnen, nog veel te doen in die tijd.
Pfff ik moet ook nog alles laten lassen, dan nog op zoek naar aantal speciale onderdelen en alles in elkaar zetten. Blokje ligt momenteel @ Marco:#
In de tussentijd ook nog een speciale kappenset maken. Maar dat heeft minder prioriteit ivm superspecial klasse:p
 
Inderdaad dat vind ik wel heerlijk van de ScooterSpecial klasse (net zoals SuperSpecial wat betreft kappen) dat je als je het niet red een kapje eraf kan laten. Mijn bedoeling is niet om het hele seizoen met een frame te gaan rijden daarentegen :p
 
Pfff ik moet ook nog alles laten lassen, dan nog op zoek naar aantal speciale onderdelen en alles in elkaar zetten. Blokje ligt momenteel @ Marco:#
In de tussentijd ook nog een speciale kappenset maken. Maar dat heeft minder prioriteit ivm superspecial klasse:p


Ik heb pas een paar onderdelen van het blok:p.

Blok moet nog gestraald en gespoten worden, alle lagers vernieuwd en hopen dat alle onderdelen op tijd binnen zijn. Word nog een race tegen de klok hiero:D.
 
Hier een race tegen de euro's :p loop nu stage dus moet het doen van mijn studiefinanciering... 72E p maand :(

Ja precies, ik loop momenteel ook stage waardoor ik na mijn stage moet gaan werken. Hierdoor moet ik minder uren maken. Maja nog 8 weken en dan ben ik klaar met mijn opleiding dus dan ga ik tijdelijk full time werken :)

Ik dacht dat ik trouwens al een beetje achter lag, maar als ik dat zo lees leeg ik ver voor op de rest 8P
 
Joepie morgen "tekeningen" maken voor me frame en vrijdag avond lassen :W

zal eens tijd worden.. dan alleen nog velgjes en kan er weer geknalt worden 8)
 
ook niet iedereen vind jou opmerking altijd even leuk..


spreek uit meerdere hier:rolleyes:

Hij loopt toch alleen maar een beetje te donderen... Sommige moeten het niet al te zwaar nemen. Je leest hier ook telkens van dezelfde mensen het zelfde verhaal of dezelfde vragen continue achter elkaar, nee daar worden we wijzer van! Af en toe een stomme opmerking is denk ik wel van pas in een topic dat zich "slap gehouwehoer" noemt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top