SBO Sprints 08 - Eindhoven - 14 September

Status
Not open for further replies.
maar wieger , veel beunhazen burnen 5 meter voor de sensors , dan zit heel je band al weer vol rubber :p:p

en daarbij komt nog 80 % hoeft niet te burnen , dat is voor de show want ierdereen doet het immers , en bij een 13 inch velg is het al helemaal niet van belang!

als ik niet een vers laagje rubber heb op mn 12 inch heb ik wel degelijk wheelspin hoor sander :)
 
Is idd ook een beetje onzin.
Met het frame waar sander op rijd is natuurlijk wat meer rekening gehouden met de zit positie en druk op het achterwiel. Wat bij een slider niet echt het geval is ;)

Edit:
Maaruh O-) dit is het eindhoven topic
 
je moet gewoon testen waarme je het meest grip bij heb en wij moet flink burnen (3 tot 4 seconden) maar dan houden we ook grip en met dat verbranden geloof ik niet zo zeer ik denk dat het verschil tussen warm en verbrand bijna niets is

Edit.....
sorry ik ga ook naar slap geouwehoer
 
Tmf

Whahaha, hele dag lopen filmen en 5 sec op tv, lol

Ze openen het filmpje in iedergeval met die van mij :#

Wheelie van dinya stond er wel gaaf op...

Leuk dat ze er bij waren, goeie promotie!!

Grt Erwin
 
gast, kun je niet even boven je post kijken? het is namelijk behoorlijk irritant dat dit topic telkens kansloos word gekickt.
 
Wat wel was gelukt is dat ik iemand boos heb gekregen omdat ik burnde, sorrie jeroen zal voortaan niet meer burnen :L als jij achter me staat, vind het nog steeds belachelijk dat je me dat kwalijk neemt dat ik burn, en wat op me begon te bitchen that's the game hate it or love it!
Fouad..
Het is dat ik het niet eerder heb gelezen want dan had ik er eerder op gereageerd..
Het is leuk dat je burn maar je burnde zo lang dat me hele voorkap vol zat en er kwammen ook stukjes rubber in me nek ! waar ik Fucking een week last van heb gehad..
Hoop voor je dat het niet nog een keer gebeurt..

MzzL Jeroen
 
Word volgens mij open gehouden voor de foto's van Inne, Linkje kan ook wel in het slap auwhoer topic denk ik?:)
 
als er foto's zijn komen ze op de site en niet hier, en andere foto's kunnen op scooterbase.

anders kunnen we de bak met popcorn er weer bij gaan pakken denk ik
 
Dat klopt:p Maar de link naar die foto's op de sbo site zou volgens mij in dit topic geplaats worden. Naar mijn idee mag die ook dicht:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top