SBO Sprints 08 - Eindhoven - 14 September

Status
Not open for further replies.

Niek

Well-Known Member
Zo, ook al duurd het nog een kleine 1,5 maand, een topic moet al kunnen :)

Waar: De Schakel, Industrieterrein Acht

Wanneer: 14 September 2008

Toezegging is alweer gedaan, gesprekken zijn alweer geweest en dus gaan we weer flink gas geven :W
Dit jaar weer de afsluiting van het seizoen, weer een mooie sprint op dezelfde baan :W

Ik ben nog bezig om te proberen het bestrate terrein te mogen gebruiken van de MCB vanwege de grotere ruimte. Mocht dit lukken dat sprinten we aan de andere zijde als vorig jaar, anders is de hele opzet gelijk aan afgelope jaar.

Wederom een kleine 250 meter uitloop en de gebruikelijke dingen op een sprint zoals:

- Testbank
- Verkoopkraam XSH
- Wc's
- Mobiele EHBO Post Rode Kruis Eindhoven
- Frietkraam

- burn-out sessie na afloop

Even voor de mensen die op de scooter komen en bang zijn voor controles:

Ik heb voor de sprint van 2008 al diverse malen contact gehad met de gemeente en de politie.
Met die laatste zijn voor dit jaar wat afspraken gemaakt zodat taferelen zoals afgelope jaar niet meer voorkomen.

Enkele afspraken die met de politie zijn gemaakt:

- Je kan gewoon naar de meeting komen op je scooter, dit jaar word er niemand 'zomaar' op de rollerbank gezet, kortom word je wel meegenomen door oom agent dan is hier ook een rede voor.

- Kom je op een normale manier aangereden, dus helm op, op de straat als het daar moet en anders op het fietspad, een normale snelheid(!), is er niks aan de hand. Ze zullen je echt geen boete geven als je met het verkeer mee rijd, als je met bv 70/80 aan komt rijden overtreed je de verkeersregels gewoon en ben je de lul!

- Als er een rollerbank mee gaat is die alleen voor de extreme gevallen en ik denk dat iedereen wel weet wat de politie daar onder verstaat. Er word gewoon gecontroleerd zoals de politie het normaal op straat ook doet. Dus hou je aan de verkeersregels dan gebeurd er niks! Alleen mensen die het nodig vinden om stoer te doen en lekker zonder helm te komen, volgas over het fietspad rijden, wat lopen te stunten e.d. dan ben je wel de lul maar dan is het ook je eigen schuld!

Afgelope jaar was het niet normaal hoe er is opgetreden door de politie en daarom zijn er nu afspraken gemaakt tussen de politie/gemeente en ik als organisatie.

Ik hoop dat iedereen zich kan gedragen en dat wij weggebruikers zijn en geen wegmisbruikers.

gr Niek
Organisatie SBO Sprint Eindhoven 2008

Denk dat dit wel genoeg zegt en hopelijk word het een goed evenement.

Tijdschema

voorlopig zal het zo zijn:

8:00 - 10:15 inschrijven
8:15 - 10:45 keuren

10:30 - 12:30 kwalificatie

12:30 - 13:00 pauze

13:00 - 16:00 kwalificatie

16:45 - 18:00 finale

18:45 prijsuitreiking

dit onder voorbehoud

Entree

EUR 5,-

Rijder + monteur krijgen gratis toegang, overige mensen in de auto/bus moeten de normale entree prijs betalen.


Routebeschrijving

Vanuit Richting Den Bosch:

A2 richting Maastricht, bij knooppunt Ekkersweijer (bij Best) Randweg Eindhoven/Maastricht (A2) aanhouden, vervolgens op de A2 pak je afslag 29, Eindhoven Airport/Industrieterrein Acht.
Stoplichten bovenaan linksaf, 3e stoplicht linksaf.

Vanuit Richting Tilburg:

A58 richting Maastricht/Eindhoven (A2) aanhouden, vervolgens op de A2 pak je afslag 29, Eindhoven Airport/Industrieterrein Acht.
Stoplichten bovenaan linksaf, 3e stoplicht linksaf.

Vanuit Richting Maastricht(A2)/Venlo(A67)/Turnhout(E24/A67):

Bij knooppunt Leenderheide A2 richting Randweg Eindhoven/Amsterdam aanhouden, afslag 29 Eindhoven Airport/Industrieterrein Acht.
Stoplichten bovenaan rechtsaf, 2e stoplicht linksaf.

Vanuit Richting Nijmegen:

A50 Richting Eindhoven, einde A50 stoplichten rechtdoor, 1e stoplicht rechts de A58 richting Tilburg/Randweg Eindhoven. Vervolgens richting Randweg Eindhoven/Maastricht (A2) aanhouden.
Op de A2 afslag 29 Eindhoven Airport/Industrieterrein Acht, stoplichten bovenaan linksaf, 3e stoplicht linksaf.

Als je op het industrieterrein komt moet je om De Schakel heenrijden, de ingang is aan de Noord-zijde, aan de Zuid-zijde is geen ingang.

Locatie

303lcuh.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

mischien is het wel leuk om zoals spelmansplaten een keer paintballen in de huren:), is een keer wat anders en leuk voor ons onderling
 
Als ik uberhaupt het geld had voor wat extra zou ik iets gedaan hebben, helaas heb ik geen geldboom staan....
 
Ik ben natuurlijk ook weer present. Ik vond einhoven vorig jaar toch de fijnste baan van het seizoen :#
 
Als ik uberhaupt het geld had voor wat extra zou ik iets gedaan hebben, helaas heb ik geen geldboom staan....
Hoezo?

Je regelt zon bedrijf, en degene die willen schieten moeten ervoor betalen, ook dat de bezoekers kunnen schieten zodat die mensen nog een beetje verdienen voor op de zondag:7
 
Hoezo?

Je regelt zon bedrijf, en degene die willen schieten moeten ervoor betalen, ook dat de bezoekers kunnen schieten zodat die mensen nog een beetje verdienen voor op de zondag:7

En waar moet ik zoiets laten???? Mag allang blij zijn als ik iedereen weer een plekje kan geven... Voor mij is en blijft het een scootersprint.
 
kan er met daglicentie gereden worden?
en is de testbank alleen voor sbo leden of mag je ook een run doen met dag licentie?
zoja dan ben ik er waarschijnlijk ook bij met sr @std klasse.
 
je moet voor de testbank zowiezo betalen, maar deze is tegen betaling vrijtoegankelijk voor iedereen
 
Dat paint ball vind ik een beetje ver gaan :? Je bent toch daar om te sprinten en pilsje te drinken met andere leden :W
 
Paintbal lijkt me ook beetje overbodig.. Als je al zag dat in Hengelo ook geen hond op het springkusse was te vinden (afgezien dat het zo heet was) denk ik niet dat dat wat word:p

Edit: laatste reactie niet gelezen:D
 
oke. er er kan dus met dag licentie gereden worden?
waar zie je dat staan in mijn post? ik heb je een antwoord gegeven op je vraag van de testbank, wat betrefd de daginschrijvingen zul je bij Niek of Kenny moeten zijn, maar ga er maar vanuit van niet
 
Thuissprint :W

Altijd nog een van de topmeetings van de SBO vanwege de perfecte locatie met strak asfalt!

...en niet te vergeten de goede organisatie!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top