SBO Sprint - Zoetermeer - 22 juni

ik ben er ook bij probeer pktjes er bij te pompen me frame te verlichten
72 kilo is tog te zwaar en nog lekkerde in de 7 te rijden meppel was toppy
en harjo bedankt voor het vangen van mijn halfe waterpomp huis
zal er nu wel even een geborgt stripje voor langs maken

zie iedreen dan wel weer
 
Hoorde toch dat er vorig jaar vernielingen waren gepleegd bij Zoetermeer? Dat het niet meer zou doorgaan oid?

Beter dat hij toch doorgaat, stuk dichterbij voor ons dan bv Meppel :) !
Zeker aanwezig, er gaan zeker snellere tijden worden gereden, afgesteld en lichter @ 22 juni!
 
beter voor mij dat het zo lang duurt, heb ik nog ff de tijd om me scooter klaar te maken met een beperkt budget:)

Hahah ga je proberen in zoetermeer je DNA af te hebben??!, Dennis kreeg door Meppel zown zin om te rijden dus we gaan de Slider ook proberen af te krijgen, maar daar moet nog zooooooveel aan gedaan worden x|
 
Dat klopt inderdaad :)

Mijn doel is om Ilonka een betere machine mee te geven zonder problemen.

Als het in Zoetermeer goed weer is, is dat eigenlijk meer de opener van het seizoen. Want dan kan je de echt snelle tijden zien, vooral omdat nu iedereen weer heeft gereden en veel tijd heeft om dingen te verbeteren! Ben erg benieuwd.


Idd doe eens wat voor dat lieve meisje :love:

Ik heb er zin in heb een heleboel te verbeteren :p



*edit: Speezkeesz onder de naam van zen zusje :+
 
Dat klopt inderdaad :)

Mijn doel is om Ilonka een betere machine mee te geven zonder problemen.

Als het in Zoetermeer goed weer is, is dat eigenlijk meer de opener van het seizoen. Want dan kan je de echt snelle tijden zien, vooral omdat nu iedereen weer heeft gereden en veel tijd heeft om dingen te verbeteren! Ben erg benieuwd.

Ik denk dat het wel goed koopt blokje liep goed daar ligt het niet aan! zoetermeer hebben we weer kansen Dinya moet ook vol weg kunnen,eerste sprint is een beetje kijken hoe of wat de rest het voor elkaar heeft,en ik vond dat de iedereen wel iets hadden,Ilonka en Dinya hadden moeite met de start positie Rene Staal van teveel wielspin,Heiko dikke vast loper!

Zo waren er veel meer ik denk dat we van af zoetermeer serieus kunnen gaan kijken wie er hard gaan dit jaar.

dus iedereen succes! 1 ding is zeker het wordt een verschrikkelijk heftig seizoen!!:) maar dat is alleen maar leuk!
 
ik ga ook hard bezig, binnenkomst score is 22 pk SAE wat opzich niet raar is voor een blok wat net een dag draait, verkeerde uitlaat, en 1300 toeren te veel en veel te groot op sproeier, dus werk zat :D
 
mijn doel is om alle starts met groen licht te gaan:(
(meppel 3 keer valse start 1 goede met een reactie tijd van 0.081 seconde:# )

trommel rem velg erop ,voorvork poten afdraaien velgen afdraaien
radiateur aan de onderkant en frame kapot slijpen:)

en natuurlijk onde de 7.5
 
Back
Top