SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #40

Status
Not open for further replies.
heiko ga is je site maken:D

geen tijd voor, moet nog blokken tunen
en heel veel mails beantwoorden, vooral die mensen die vragen om foto's als er al foto's bij je advertentie staan.

kan je hem van binnenuit maken. kan je hem vanuit het oosten, als de zon laag staat en dan met een regenboog maken...alvast bedankt.
is het eentje met serienummer, ja zeker en met gps, echter moet je die los meenemen en kost 300 extra.
 
Nou, omdat het je eerst afgelopen jaar al zou rijden, maar je had de scooter niet optijd af Om over Mike nog maar te zwijgen

Het was ook niet zo bedoeld omdat hij nooit met dat anderen frame heeft gereden.
Maar omdat er toch genoeg werk zit in 2 blokjes.

haha, volgens mij ken je mij niet goed. ik doe wel meer dan 2 carters maken in een jaar tijd.
ben nu bezig met een zundapp blokje van 80cc naar 102cc etc, membraan erop bouwen, ignitech.

NOS stel ik niet af op een testbank, dat hangt eronder en drukken!
de twee blokjes zijn al klaar, dus daar zie ik t ook niet op vasthangen

maar bedankt, ik kan natuurlijk altijd hulp gebruiken om carters te schuren....haha

Dat klopt :p,
Nja als het lukt is het natuurlijk netjes.
En ik wist ook niet dat die 2 blokjes al klaar waren :).

Nou, moet zelf nog genoeg doen dus schuren word hem niet :p
 
Ritch je kan ook een vette design maken in photoshop, met brushes etc..
en die dan laten drukken op sticker.

Kan jij dat voor me regelen dan?:p..

Heb ook al met inne gemaild of ik niet een vel bloemenstickers kan krijgen in verschillende kleuren,zonder sms maar gewoon geld overmaken,want via sms is niks...


owjaa tjekk de nieuwe helm voor sbo 2011 voor me flowerpower zip:love:

[IR]http://i56.tinypic.com/30c9i85.jpg[/IR]
 
Oehh ik heb een vet idee om me zipkapjes te herstellen..


FlowerPower

Doet me denken aan de flowerpower zip van Jaap uit Soest vet lang geleden hier @ forum.

Gewoon pleisters op plakken als die auw heeft, en niet stoppen nu. Dan maar voor de Go ipv. de Show :7
 
Doet me denken aan de flowerpower zip van Jaap uit Soest vet lang geleden hier @ forum.

Gewoon pleisters op plakken als die auw heeft, en niet stoppen nu. Dan maar voor de Go ipv. de Show :7

ik ga zeker niet stoppen.


ja ik heb inne gemaild,ik hoop dat ze me gewoon een vel kan regelen, zodat ik het niet op de site hoef te doen maar gewoon via haar kan regelen.


ja het worden gewoon bloem stickers die ik op de barsten plak en een leuk design van maak:p..

past wel bij de kleur.
 
Kan jij dat voor me regelen dan?:p..

Heb ook al met inne gemaild of ik niet een vel bloemenstickers kan krijgen in verschillende kleuren,zonder sms maar gewoon geld overmaken,want via sms is niks...


owjaa tjekk de nieuwe helm voor sbo 2011 voor me flowerpower zip:love:

[ir]http://i56.tinypic.com/30c9i85.jpg[/ir]

Ik kan best voor je een design maken, als je iets in gedachte heb.
en dan kan je via internet gewoon een sticker zaak /etc iets opzoeken en het daar laten drukken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top