SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #38

Status
Not open for further replies.
weet iemand hoe een nos fles wel/niet mag hangen onder een sprintframe?
ik kan alleen dit vinden in het regelement.
1.5 Het gebruik van lachgas is enkel in deze klasse toegelaten indien de kit deugdelijk gemonteerd is. Deze mag bij een mogelijke valpartij niet de grond kunnen raken, en mag geen lekkage vertonen.

ik hang hem onder men frame, moeten er dan nog xtra bescherming om de fles of hoeft
dit niet?
 
Ik zal er iets omheen bouwen, je moet is nagaan wat er gebeurd als zo`n gekke fles uit elkaar klapt }:O
 
Voordat je gaat relschoppen zou ik gewoon even de communicatie vanuit de SBO afwachten, ik weet niet precies hoe en wat maar als je goede reden hebt om wel reglementair te zijn komt dat wel goed dan denk ik :)

relschoppen?
ik ben gewoon benieuwd en vraag netjes of diegene die dit heeft aangekaart zich wil melden bij me zodat ik navraag kan doen wat hij er mis van vind..

onderkap gaat zoizo mee naar hengelo maar ik vind het gewoon raar 4 sprints rijden gewoon altijd glansrijk er doorheen komen altijd alles netjes voor elkaar
nu dit..
beetje jammer toch?

ik wacht email van sbo af:)
 
Ik zeg niet dat je aan het relschoppen bent, maar wil je vragen om wat geduld te hebben sommigen kunnen nogal driftig reageren terwijl hier op het forum je niemand verder kan helpen denk ik. Maar je pakt het sportief op. Denk zoals al aangegeven dat degene die protest heeft ingediend zich niet gaat melden, kan ook iemand zijn die niet op het forum zit in principe.
 
gelukkig probeer niet te fucken maar ja snap je als ik genaaid word door iemand wil ik ook zoenen met hem
(niet iedereen te gelijk)
 
Ik zal er iets omheen bouwen, je moet is nagaan wat er gebeurd als zo`n gekke fles uit elkaar klapt }:O

ALS zon fles klapt dan helpt een beugeltje erom heen ook niet hoor denk ik.


inderdaad, ik zou hem dus binnen je frame hangen zodat het zeker niet de grond kan raken..

binnen men frame kan zowiezo niet.

ik heb dit frame
Foto-QZ87EL8M.jpg


hij hangt dus voor men radiateur.
(sry voor de slechte foto maar zit nu niet op men pc en kan niks beters vinden)
 
Maar het reglement is toch heel simpel eigenlijk? Als je valt mag de fles de grond niet raken? Dat betekend dat je hem ergens weg moet stoppen waardoor hij niet aan de buitenkant zit zegt maar. De de normale frame is tussen de buizen het beste dus. Je zou het ook in je wheelybar kunnen doen, punt is alleen dat de fles altijd voor je cilinder moet geloof ik (correct me if i'm wrong)
 
Fles hoeft niet perse voor de cilinder te hangen, fles is vrij te plaatsen, wheelybar zou een optie kunnen zijn. Wij hadden destijds een soort beugel aan het frame gelast waarbinnen de fles hing, dan hangt ie mooi stevig en ook nog wat veiliger.
 
ja als je aan het regelemet volgens jou voldoet is het goed toch:)

maar hoezo ga je met nos rijden?
is nog genoeg uit die 2fast te krijgen zonder nos heur..
je zat op 24 pk ofzo?:D
 
ja als je aan het regelemet volgens jou voldoet is het goed toch:)

maar hoezo ga je met nos rijden?
is nog genoeg uit die 2fast te krijgen zonder nos heur..
je zat op 24 pk ofzo?:D

ja zoiets... laatste paar sprints niet meer gebankt maar gaat nu wel steeds harder lopen.
alleen dip onderin nog weg krijgen.
khad die nos kit al een jaar liggen en kvond wel es tijd worden om em eronder te knallen.

ik heb de hele set er nu onder gebouwd en werkend gekregen, ik kan alleen niet testen want de fles is niet echt goed gevuld dus zit niet zoveel gas in dus ik ga zondag pas testen
op hengelo en hopen dat het een beetje loopt en heel blijft.

zo zit het er nu onder:
Foto-F8WLBZGU.jpg


Foto-47JIC3QT.jpg


ik kan men frame gewoon op zen kant leggen en dan komt die niet tegen de grond dus tzal zo wel goed zitten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top