SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #37

Status
Not open for further replies.
wel dubbel dat je het dan post, niemand hoeft zich er mee te bemoeien maar wel het hele verhaal hier neerzetten, dat is dan wel een beetje vragen erom.

hoe kan trouwens je blok scheuren door teveel loctide?
 
Post pics hier dan van alles ! (iig bewijs het maar is)
anders heb je ook geen recht om die kerel zwart te maken.
Kan hier wel welles nietus verhaal gaan lopen lullen.
Maar daar heeft niemand iets aan !
 
*pakt de popcorn erbij*

nee zonder gein, los dit soort dingen gewoon buiten het forum op, elkaar zwartmaken wordt NIEMAND beter van.
 
Ik bemoei me er toch mee want mijn blokje ligt ook bij Heiko, en tot nog toe heb ik alleen maar 'waar' voor me geld. Ik moet verder nog alles goed nakijken en er moet nog getest worden, maar als heiko zelf vaak de moeite neemt om contact met mij op te nemen hoever me blokje is lijkt jou verhaal in mijn ogen dikke bullshit. Mischien heb je gelijk maar dan kom ik daar wel achter. Maar ik denk dat jij een broodje aap aan het vertellen bent

edit: http://forum.scooterforum.net/forum/f66/newid-ht-speedzip-25-pk-183061/ zegt al genoeg lijkt me.

Lache hoor dat geblokkeerde vermogen. Misschien eerst ns op rollen zetten en een tijd rijden? :p
 
wat een weer vandaag..
hiero in almere weer een meeting xD
vond net een filmpje van me van vandaag :)..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5Xyc1G7CQTA"]YouTube- Zip Vs Kawasaki Meeting Almere 25 April 2010[/ame]
 
Jammer dat dit soort verhalen het daglicht bereiken. Wel jammer dat iemand op een forum word zwart gemaakt en dat jullie niet samen tot een goede oplossing kunnen kopen. Ik hoop voor jullie dat dit alsnog lukt.
 
Heiko ik zou hier niet teveel van aantrekken. De meeste mensen weten toch wel beter. Gewoon proberen om met die jongen eruit te komen en kan dat niet op een maatschappelijke manier achter je laten, of als je je echt bedreigt/opgelicht voelt aangifte doen!
 
Idd. maak eens een foto van dat alu wat hij op de voet van de cilinder en het carter heeft "gesmeerd" volgens jou. En de gescheurde delen op dat blok.
 
Hey bas, als je er zoveel meer verstand van hebt dan heiko en zijn klanten.

Waarom ga je dan nog naar een tuner toe.

Doe het volgende keer lekker zelf O.O




ps: jij verdient ook gewoon een warning maat. kijk wat je doet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top