SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #37

Status
Not open for further replies.
frame was van redmer merema,,stalen frame,oude van nickl..maar steef,dit frame heeft ook een onderwaartse ophanging,materiaalkeuze is de reden van het scheuren,die pijpjes waren net mc donalds rietjes!hij gaat het frame al aanpassen,dus komt goed,,

Gast..:p
 
Op nurnbergring

Jou tijden vallen ook nog best mee zonder weinig te testen, ik had niks van je verwacht met dat geouwehoer:p
 
frame was van redmer merema,,stalen frame,oude van nickl..maar steef,dit frame heeft ook een onderwaartse ophanging,materiaalkeuze is de reden van het scheuren,die pijpjes waren net mc donalds rietjes!hij gaat het frame al aanpassen,dus komt goed,,

Tja, die "rietjes" zijn om bij te huilen !
Heb vandaag spul gehaald, woensdag lassen. Morgen project page update dan zien jullie meer.

Ondanks m'n frame vond ik het zeker wel een geslaagde dag ! :)
 
Op nurnbergring

Jou tijden vallen ook nog best mee zonder weinig te testen, ik had niks van je verwacht met dat geouwehoer:p

Afgelopen week heb ik bijna niks gepost hoor, bijna elke dag bij vas gebeund:+

Er gaat nu wel flink getest worden:W

Ja wat wil je als dat beukende blok van vasco afkomt :p

Ja echt alle blokken die door vas gedaan zijn afgesteld beukte echt knetter hard:W

2e, 4e en de 5e plek in de 70B:D
 
Afgelopen week heb ik bijna niks gepost hoor, bijna elke dag bij vas gebeund:+

Er gaat nu wel flink getest worden:W



Ja echt alle blokken die door vas gedaan zijn afgesteld beukte echt knetter hard:W

2e, 4e en de 5e plek in de 70B:D

idd netjes van em!

we hopen volgende meeting toch wel een wat beter lopend blok te hebben met een zuiger niet niet 2maten te klein is :p
 
Naast wheelies heb ik iets nieuws ontdekt, te zien bij 0:37

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KPc2EvDHmqA"]YouTube- SBO Etten-Leur Stuntshow[/ame]
 
kom ff binne valle op het forum8P


ff kijken wanneer ik naar meeting ga.. vrije sprint ensjow..

zondag verveelde ik me een beetje ging dus ging maar ff beetje boekuh op het industrie hierzow in almere hier een filmpje..


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wEciZcDiXKs"]YouTube- Pindakidd @ industrie met zijn blazer.[/ame]
 
Upload vanaf nu een foto op je profiel @ SBO site :W

Tijden komen in de loop van de week online, zodra Misha klaar is met invoeren. Dan worden ook punten toegekend aan rijders.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top