SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #35

Status
Not open for further replies.
Zip op 50kg 'succes' lijkt me duidelijk:p

Men zip van vorig jaar woog 55kilo en had ik al een hoop aan verspijkerd, alleen geen carbon voorkap maar of je het met alleen dat redt?:p
 
Ik doelde vooral op de foto erbij zegmaar:p Maar bedankt iig :W


Maar het zadel is al kaal en ik heb vanmiddag de buddy uitgezaagd.

Als ik de zwarte binnenkappen binnen heb word heel de binnenkant van het schoenenvakje eruit gehaalt. Velgen worden zo veel mogelijk afgedraaid. Ander stuur ook want dit ziet er niet uit:+

Heb nog wel wat te doen iig:*
 
Raly leeft:D kwamen er alleen achter dat we toch maar 1.5 cm bij de achterstaaf op doen:p want de uitlaat krijgt het wel erg benauwd zo:p

volgende week banken, en daarna final opbouwen/wegen/laatste dingetjes borgen:D

lata
 
ja weeg dat ding is dan weet arthur of die moet afvallen of aankomen:p

trouwens een algemene vraag:

Praxis in dordrecht iemand daar toevallig een aantal rollins neergezet?
ik weet dat bob(dragspert) uit dordrecht komt maar meer niet
staan er gods veel
(Was er vanmiddag met de vrachtwagen)
weet niet of er meer zijn maar daar in de buurt zit ook een egm architecten?

hoor het wel haha

greetz
 
ik moet ook nog flink gaan beunen komende week, maar gelukig niet aan scootertjes.
krijg 1 april sleutel van me nieuwe woning dus dat word weer flink slepen komende weken haha
 
wat een tievus werk zeg zo'n carbon kap:p

Heb hem vandaag maar ff helemaal vol gekeilt met blanke lak op me werk, morgen ff strakschuren en kijke of het wat is geworden:p

[IR]http://i43.tinypic.com/oi7tpw.jpg[/IR]
 
ik moet ook nog flink gaan beunen komende week, maar gelukig niet aan scootertjes.
krijg 1 april sleutel van me nieuwe woning dus dat word weer flink slepen komende weken haha


Nee dat doe ik voor je :+
OVer 4 weken draaien we de rollen om :+

Nogmaals gefeliciteerd ouwe beuner :D
 
ik vind het wel een leuk kapje ja:p maar k heb nog geen project page dus doe ik het hier maar even posten:+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top