SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #33

Status
Not open for further replies.
Bella bella




725675le.jpg


Twin BB 77 cc not meassured yet, but has been running last year.

Made by Hr. Bæk and co.

greets from denmark
 
Last edited:
1.9 Wanneer er uitstekende voetstepjes gebruikt worden dienen deze inklapbaar te zijn. |(

Net 2 pootjes aan men kader gelast en dan lees ik dit 8P FUCK! Kan deze regel niet gewijzigd worden :p
 
Hebben julie eigenlijk al iets van materiaal dat je voor kan leggen bij de gemeente, waar alles op staat hoe zo'n dag in elkaar zit en wat er allemaal gebeurd, ook met verzekering etc?
 
1.9 Wanneer er uitstekende voetstepjes gebruikt worden dienen deze inklapbaar te zijn. |(

Net 2 pootjes aan men kader gelast en dan lees ik dit 8P FUCK! Kan deze regel niet gewijzigd worden :p

meen je dit sirieus??? dit is al aantal maanden ter sprake geweest in verschillende topics, beetje laat om er nu over te beginnen :p:+
 
Nouja Oscar, ik als evenementen organisator in opleiding:D weet hoeveel werk het is. Het is een heleboel papierwerk waar je eng van wordt.

Je zet het niet in 1 keer op;)
 
meen je dit sirieus??? dit is al aantal maanden ter sprake geweest in verschillende topics, beetje laat om er nu over te beginnen :p:+

Ja :+ ik zit dan ook niet 24/7 op het forum... vorig jaar veel van die pootjes gezien+handige paddocks dus ik dacht :! dat lijkt me nu een goed idee :D een geluk dat men kader nog niet in de lak staat :) spijtig dat die regels telkens veranderen ...
 
Ja :+ ik zit dan ook niet 24/7 op het forum... vorig jaar veel van die pootjes gezien+handige paddocks dus ik dacht :! dat lijkt me nu een goed idee :D een geluk dat men kader nog niet in de lak staat :) spijtig dat die regels telkens veranderen ...

moet er zelf ook nog wat op zien te verzinnen:p, Niet die protectie broek vergeten:p denk zeg het maar even:+
 
Hebben julie eigenlijk al iets van materiaal dat je voor kan leggen bij de gemeente, waar alles op staat hoe zo'n dag in elkaar zit en wat er allemaal gebeurd, ook met verzekering etc?

Dat hebben we zeker, maar locatie werd 2 maal afgekeurd.
IVM met verenegingen, mergelland route enzo iets allemaal....
 
Hebben julie eigenlijk al iets van materiaal dat je voor kan leggen bij de gemeente, waar alles op staat hoe zo'n dag in elkaar zit en wat er allemaal gebeurd, ook met verzekering etc?

Wij hebben zeker materialen daarvoor. Voor iedereen die serieus is om een sprint bij hem of haar in de buurt te organiseren kan het beste contact met mij opnemen, en dan leg ik je alles piekfijn uit op welke manieren je kan bijdragen. Elk initiatief word gewaardeerd.

kees@stichtingsbo.nl

Nouja Oscar, ik als evenementen organisator in opleiding:D weet hoeveel werk het is. Het is een heleboel papierwerk waar je eng van wordt.

Je zet het niet in 1 keer op;)

Het is natuurlijk geen Q-base o.i.d. waar je over praat. Het aanvragen van de vergunning is even een rondslomp maar als je wat ervaring hebt met het regelen van dranghekken, sanitaire voorzieningen, etc dan kom je al een heel eind.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top