SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #32

Status
Not open for further replies.
Daar zijn ze vast heel erg druk mee, er zijn er nu een paar bekend.

De eerste sprint is onder voorbehoud bekend, wacht gewoon af. Je kunt zeker tot die tijd nog wel even wachten:)
 
Daar zijn ze vast heel erg druk mee, er zijn er nu een paar bekend.

De eerste sprint is onder voorbehoud bekend, wacht gewoon af. Je kunt zeker tot die tijd nog wel even wachten:)

ja maar het is gewoon fkkin irritant dat we die race shit steeds in onze mailbox krijgen:)
 
Je bent dan ingeschreven als algemeen lid. Je kunt daarvoor afmelden. Als je dan gewoon ingeschreven bent voor de sprint krijg je alleen de sprint versies.

Wat betreft sprints, sinds vanavond kan er weer een bijgezet worden en over Kloosterzande heb ik ook nog goed nieuws, maar dat volgt allemaal in een mailing wel en op de site!
 
wie weet of er op een malossi halfpoulie een soort van "coating" zit of dat dit gewoon aluminium is? aangezien deze weleens gestraald worden?
 
Zit wel degelijk een coating op;) Is goed te zien bij een ingesleten halfpoulie.

dank!

ik heb zelf ook malossi halfpoulies gehad, maar deze werden op den duur minder "ruw" zeg maar en dan liet ik ze altijd stralen. (dus dan zijn ze in principe gewoon blank aluminium?)

als iemand nog een versleten (dus niet ingesleten met groeven enz erin) malossi halfpoulie (piaggio) heeft liggen die hij anders in de prullenbak zou gooien mag die me een PM-etje sturen:)
 
Ik ben net maar eens naar grofvuil gereden met 50liter diesel en 5 oude frame's. Werdt er al gelijk uitgewist door een gast:D
 
het leukste dorp van nl heet dat toch?:p kijk het ook af entoe:D
Ik weet wel wat ik ga doen als ik daar aan mee zou doen:W demper eraf en burnen maar!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top