SBO Sprint (internationaal) Sittard 21 augustus!

Dat hij zich eerst eens zelf voorstelt.
Niemand weet wie hij.. is en begint ook nog vanalles te roepe zomaar uit het niets.


Ik moet er ineens weer aan denken, weet je nog @Sittard dat je bij die rode tent helemaal achterin moest inschrijven!:p:love:
 
Was toch ook een mooie tent :p ging nog bijna op mn muil toen ik een scheerlijn over het hoofdzag die 20m verderop in de grond zat haha :+. Hij zat iig wel goed vast dat kan wel gezegd worden..
 
die zijn weg gelaten omdat ze toch niet belangrijk zijn

daarnaast moet die blonde Sjonnie van tegen de 60 zijn grote mond houden...
overal rondbazuinen, dat het Henk z'n sprinter 110cc is. hij kan beter gewoon een klacht indienen in plaats van zijn mond open trekken en mensen vals beschuldigen.

Als je iemand verdenkt of zeker weet dat hij vals speelt, kan je gewoon tegen een x bedrag (zie reglement) het blokje laten openen en dan weet heel NL de waarheid ipv kinderachtig tegen iedereen oerwoud verhalen vertellen. zeggen dat je er bij was toen het gemaakt was, nou dien een klacht in...nee, dat durft hij niet, omdat hij ook dondersgoed weet, dat het onder de 100cc is. beetje jaloers op een persoon, die jezelf de grond in boort!

eerst naar Twins, dan naar HT, dan naar DDL en overal op fora typen, dat jullie het record wel ff gaan verbreken, maar ondertussen lopen jullie nog meer dan 0,4 seconde achter op de mensen die vooraan rijden
Vind het allemaal best die grote bek op het forum.
Maar ik weet nog steeds me tijden niet
 
Dit heeft dus iets met jou te maken neem ik aan?
Dat moet je aan HP1999 vragen.
Ik ben het wel intussen wel gewend die grote bek tegen mij op het forum
En trek me er geen reet van aan, op de sprintdagen krijgen we nooit van niemand een grote bek, en is het gezellig.
DUS ???????
 
Last edited:
Ik vind het zelf ook altijd gezellig, maar het blijft een feit als je jaloers bent op een snel blok, dan moet je niet roepen, dat het 110cc is. beetje triest....dus ik begrijp hp1999 wel.

@ Lisse kan iedereen een klacht indienen, ik maak het blok graag open
 
Last edited:
Ontopic: Wie was deze stuntpiloot in de omloop?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=YY9HynNlF50"]SBO Sittard Crash: Wheely boeken is voor ekte mannuh jonguh - YouTube[/ame]
 
Back
Top