SBO Sprint Etten-leur! 21 april 2013

Bace

EPC Stinger #134
Zoooo, mooi op tijd maar een topic beginnen met wat info!
Maar even de boel gekopieerd van vorig jaar:


Ik ben trots om te vermelden dat de eerste SBO sprint zal huisvesten in Etten-Leur op 21april. Tijdens deze eerste sprint zal het harde winter werk beloont moeten worden en worden nieuwe creatief onthult.


Jongeren werken Etten-Leur
In samenwerking met Jongeren werken Etten-Leur organiseert Stichting SBO voor de 3e keer op 21 april de eerste wedstrijd voor de NK titel in 2013.

Inschrijven:

kan gewoon op de dag zelf. Zowel jaar licentie als dag inschrijving.
De kosten zijn nog niet bekend, maar deze worden z.sm bekend.




Activiteiten


* 150 meter sprint (SBO)
* Catering
* Gedeelte voor auto's
* Custom show MET beker!
* Verkoop van diverse artikelen (o.a. onderdelen stand van Scooter-Power)
* DJ / Muziek


Entree
Entree is voor rijder en 1 monteur gratis. Er kan om je legitimatie gevraagd worden dus neem deze mee! Entree voor bezoekers is 3 euro.



Locatie
21 april 2013


Hoevenseweg 39D, Etten-Leur.


Ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer!


Klik hier voor routebeschrijving openbaar vervoer
Overnachting
Je kunt zelf natuurlijk ook zoeken op een hotel oid in de buurt. Maar ik heb voor jullie alvast een camping ingelicht over mogelijk verzoek van rijders om te overnachten.


Op camping 'De Bellehoeve' zijn er ongeveer 15 plaatsen beschikbaar. Het terrein ligt ongeveer 10 minuten van de sprintbaan af. Naast het camping terrein is een overzichtelijk parkeerterrein waar mensen hun bus en/of aanhanger moeten weg zetten. Iedereen die op de camping wilt overnachten moet contact opnemen met dit bedrijf via telefoon of e-mail. Meer informatie en prijzen kun je vinden op:


http://www.debellehoeve.nl/E-mail: bellehoeve@live.nlTelefoon: 076-5010649




Schema
8:30 - 10:30: Inschrijven & keuring
10:30 - 11:00: Einde keuring (alleen nakeuring)
10:00 - 12:30: Kwalificatie deel 1
12:30 - 13:00: Pauze
13:00 - 16:30: Kwalificatie deel 2
17:00 - 18:00: Finale
18:00 - 19:00: Prijsuitreiking




Afval
Er zullen prullenbakken op het terrein aanwezig zijn, het word zeer op prijs gesteld om al het vuil wat jullie produceren daarin te deponeren.








Wie heeft er zin in!


Verder kan ik jullie alvast vermelden dat de TC strenger gaat keuren dit jaar, kijk dus thuis nog eens goed na of je scooter helemaal volgens regelement is.


Tot in etten-leur.
 
Advertisement - register to remove this

Jnschrijving jaarlidmaatschap is 50 euro,per dag komt er 50 euro bij voor verzekering. Daginschrijving kost compleet 70 euro.
 
Okay, ik trap maar af.
aanwezig met die langzame stinger van vorig jaar.
lkijken of bollerbank dat ding nu ook naar 6,3 kan tunen.

ding heeft in iedergeval alweer wat meer vermogen wat ik zo heb vernomen!
 
Ook aanwezig met scooterspecial frame van vorig jaar met wat kleine aanpassingen. Malossi radiateur, R3 kroonstuk, Ignitech, blokje 'beetje' aangepast.
 
en nou da loodzware pak nog uit en dan kun je echt snelle tijden rijde arne! :p

wij zijn er ook weer bij in de super special B. Iets netter vermogen nu.. hopelijk dat ik eens ene 6.0x kan rijden :D
 
Okay, ik trap maar af.
aanwezig met die langzame stinger van vorig jaar.
lkijken of bollerbank dat ding nu ook naar 6,3 kan tunen.

ding heeft in iedergeval alweer wat meer vermogen wat ik zo heb vernomen!

Nieuw motrblok doet het boven verwachting :D
 
ik aanwezig met de thousand pk neos,, echter heb ik geen idee hoeveel thousand... namelijk niet op de bank geweest :W Walliestyle.. wel nieuw bandje, wielen afgedraaid en het uiterlijk wat veranderd..

oftewel, mooi weer rijder dit jaar.. en beetje geluk nog hard rijden, wie zal t zegge
 
ben benieuwd wanneer de echte crew hier een aanvulling op doet, misschien een bevestiging dat het startsysteem is geregeld
 
Rick je hebt alweer veeeels te veel gedaan hahaha,

Die van ons staat al sinds september in een hoekje. Van het weekend maar is kijken of er nog leven in zit.

We zijn der in iedergeval bij, de 21e
 
Back
Top