This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Driewegen 6 mei

haman, ik neem aan dat je ook mij en de gang komt suporteren
de nrg's zijn ook nog in opbouw, morgen zijn ze klaar

tot morgen!
 
Slome said:
Ik lees nergens dat het van het orginele model moet zijn, zolang ze maar aanwezig zijn. Kapwerk wat weggelaten mag worden is ook vermeld.

Probleem is dat die van het oude type niet past. Mischien beun ik die er gewoon op als het dan toch verplicht is.

Kan het niet ten compensatie dat ik wel een onderkuip heb
 
hehe iedereen is volop aan de beun

ben aan het afstellen kan alleen nergens rijden en dan heb je ook nog zeikende buren die klagen over geluidsoverlast ..

dan morgen maar vroeg aan de bak
 
TopRox said:
hehe iedereen is volop aan de beun

ben aan het afstellen kan alleen nergens rijden en dan heb je ook nog zeikende buren die klagen over geluidsoverlast ..

dan morgen maar vroeg aan de bak


Morgen weer meeten :W?
 
en toen kwam er een Jopa bus langs... :W


voortaan zijn SBO crew peepz ook te herkennen :
 
TopRox said:
Moet je van Tjechieslowegypte komen ofzo?

Nee uit smilde, drenthe. 337km met een kar. Maar heb besloten om 5 uur weg te gaan, dan red ik het nog makkelijk.

Ik ga nu alvast maar slapen anders word het niks morgen in de auto
 
[evolution] said:
nick / toprox met hoeveel komen jullie dan weten we hoe grote plek !

ik alleen, ben de enigste uit Mws die Sbo doet maar regel maar groot stuk ik ga knallen :W
 
Ik hoop het ook... voor mij mja als jullie mooi weer hebben, heb ik dat in Hulst ook. Had der graag bij wille zijn maarja had al wat anders.
 
Het mailtje die je moet krijgen is dat hetzelfde als wat er op scootertuning.net (over driewegen)