SBO Sprint #6 Lemelerveld 14 augustus

[ir]http://a.imageshack.us/img291/1443/scr0022355.jpg[/ir]

Niet beschikbaar :(

Edit; nu dus wel

[ir]http://a.imageshack.us/img685/9257/scr0675068.jpg[/ir]

Net dikke 2 cilinder :D

kan niet vinden waar ik dat kan zien:O heb je een link voor me?


Gevonden(A)
 
TTE 2 cilinder heeft nederlands record:D

In ieder geval 6,167 gereden.
Misschien heeft hij later op de dag nog wel sneller gereden.

Robert wagenaar een 6,5 meen ik.
 
Kom er net achter dat me zip de hele dag ergens heeft gelekt, starte net thuis ff om een stukje te vlammen, komt er een halve liter me uitlaat uit. Verklaart meteen waarom die zo slecht starte soms.
 
Zooooooo, lekker nog op de camping @ Lemerlerveld :D

Leuk dagje gehad vandaag. Begon de dag met 7.7 dus had er weinig vertrouwen in. TEVEEL valste starts gehad :P En opeens begon de zip het eindelijk beter te doen. Me uiteindelijk na veel runs gekwalificeerd met een 7.18 met 0.01 reactie. Dat was goed voor de 3de dag tijd :)

Daarna werd het tijd voor de finales.. Eerste run tegen Denna, eerste keer vals :( Daarna een 7.25 :D Dat betekende dus dat ik doorwas naar de halve finale :D

Halve finale

Tegen Thomas.. Eerste keer groen en Thomas rood. De run voelde niet echt goed aan dus ik was nog aan het twijfelen of ik zou stoppen ofniet uiteindelijk toch maar doorgereden. Ik had echt geen idee of ik goed had gereden of niet. Dus na een belletje werd me verteld dat ik een 7.14 met 0.00 reactie had gereden :D Dus de 2de snelste tijd was ook binnen! + dat ik de snelste tijd van de halve finale had gereden :D Dus finale was een feit :D

Finale

Tegen Kroesjes boy Arthur :D

Ik was snel weg, totdat Arthur me langs kwam en een halve scooterlengte naast me bleef hangen :D Helaas wou de zip niet harder dus dat resulteerde in een 2de plek waar ik natuurlijk mee tevreden was!

Maar goed super dagje gehad en echt relax dat het 5 min heen rijden was (camping) en 5 min terug!! Morgen avond tijden we weer naar het mooie Limburg!

Arthur respect voor je 7.06!! :D
Super georganiseerd en je weet De bandjes zijn warm en de motoren ronken!
WAT EEN POWER! WAT EEN SNELHEID! NK Scootersprints Lemelerveld SBO Sprint!!
De eerste wat onder de 6 komt krijgt een beker! haha :D

Groetjes vanaf de Camping @ Lemelerveld
 
2e... er ging iets mis in de finale... schoot van het zitje af en een dikke dip in het begin

Ben blij met de 2e plek LATERRRRRRRRRRRRRRR
 
Ik kon me ook ergeren aan het commentaar.

De motoren worden gestart, de motoren worden opgewarmd, de bandjes worden warm.
Gas derop!

En ook 1 of 2 keer zei hij: Geluid erop :D

En na 5 x wist ik ook wel dat we in Lemelerveld waren :P

"NK kampioenschap" 8P
 
Zooooooo, lekker nog op de camping @ Lemerlerveld :D

Leuk dagje gehad vandaag. Begon de dag met 7.7 dus had er weinig vertrouwen in. TEVEEL valste starts gehad :P En opeens begon de zip het eindelijk beter te doen. Me uiteindelijk na veel runs gekwalificeerd met een 7.18 met 0.01 reactie. Dat was goed voor de 3de dag tijd :)

Daarna werd het tijd voor de finales.. Eerste run tegen Denna, eerste keer vals :( Daarna een 7.25 :D Dat betekende dus dat ik doorwas naar de halve finale :D

Halve finale

Tegen Thomas.. Eerste keer groen en Thomas rood. De run voelde niet echt goed aan dus ik was nog aan het twijfelen of ik zou stoppen ofniet uiteindelijk toch maar doorgereden. Ik had echt geen idee of ik goed had gereden of niet. Dus na een belletje werd me verteld dat ik een 7.14 met 0.00 reactie had gereden :D Dus de 2de snelste tijd was ook binnen! + dat ik de snelste tijd van de halve finale had gereden :D Dus finale was een feit :D

Finale

Tegen Kroesjes boy Arthur :D

Ik was snel weg, totdat Arthur me langs kwam en een halve scooterlengte naast me bleef hangen :D Helaas wou de zip niet harder dus dat resulteerde in een 2de plek waar ik natuurlijk mee tevreden was!

Maar goed super dagje gehad en echt relax dat het 5 min heen rijden was (camping) en 5 min terug!! Morgen avond tijden we weer naar het mooie Limburg!

Arthur respect voor je 7.06!! :D
Super georganiseerd en je weet De bandjes zijn warm en de motoren ronken!
WAT EEN POWER! WAT EEN SNELHEID! NK Scootersprints Lemelerveld SBO Sprint!!
De eerste wat onder de 6 komt krijgt een beker! haha :D

Groetjes vanaf de Camping @ Lemelerveld




dankjewel man jij ging ook echt lekker vandaag maakte het allemaal weer mooi spannend
volgende wedstrijd maar ff onder de 7, ik geloof er in
 
Back
Top