SBO Sprint #5 Hengelo 1 augustus

Status
Not open for further replies.

kees

38.8KG 22.2HP 6.83s
SBO Sprint Hengelo
Zoals tot nu toe ieder jaar organiseren wij dit jaar wederom een scootersprint/meeting in de plaats Hengelo. Net zoals in Heerenveen is deze baan erg goed! Onze dank en respect gaat uit naar Marco van Weerd voor het mede mogelijk maken van dit evenement.

DSSC
Om deze sprint mogelijk te maken hebben wij deze samen met DSSC georganiseerd. Dit betekend heel simpel dat DSSC leden ook mee zullen rijden. Ook is het natuurlijk leuk om te zien hoe wij het doen tegenover de Duitsers!

Activiteiten
- 150 meter scootersprint
- Testbank (XSH) + onderdelenshop (Scooter-Power)
- Döner Kebab!

Locatie, datum en entree
Datum: zondag 1 augustus.
Locatie: Britanniëlaan in Hengelo.
Entree: rijder + 1 monteur gratis en voor overige bezoekers slechts 5 euro.

Camping
Mogelijkheden om te camperen worden nog uitgezocht.

Inschrijving
Volg de trend en schrijf je net zoals de andere slimme rijders je online in. Dat scheelt ons een hoop werk en hoef je er ook geen zorgen meer over te maken op de sprint zelf! Hoe meer mensen zich online inschrijven hoe meer tijd dit voor ons scheelt en ook voor jullie om te rijden! Ga naar de volgende link nadat je ingelogd bent op de SBO site:

http://www.stichtingsbo.nl/kalender/40/

Daginschrijving
Keertje mee doen? Ga naar onderstaande URL voor een daginschrijving.

http://www.stichtingsbo.nl/kalender/daginschrijving

Schema
8:30 - 10:30: Inschrijven & keuring
10:30 - 11:00: Einde keuring (alleen nakeuring)
10:00 - 12:30: Kwalificatie deel 1
13:00 - 16:30: Kwalificatie deel 2
17:00 - 18:30: Finales (SBO)
18:30 - 19:00: Prijsuitreiking
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Idd erg jammer dat er geen finales worden gereden, terwijl het als het vlot verloopt je de finales in een uur kan afwerken. En gewoon een normaal kampioenschap kan houden.
 
Broodjes kunnen gereserveerd worden bij mij ;)

Zoals de meesten wel weten, organiseer ik dit jaar de sprint weer!
Dit jaar gaan we een kleine aanpassing doen betreft de invoeg/terugloopstrook aangezien het vorig jaar met de regen niet echt lekker liep half in het gras.

Dit jaar zal de invoegstrook en de terugloopstrook aan de andere kant zijn (op het oranje fietspad) dit loopt vast en zeker een stuk makkelijker, wel is de kans dat je wat verder moet lopen als je wilt invoegen vanuit het rennerskwartier. Maar ach dat is goed voor je conditie ;)

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Anders tot 1 augustus iedereen.

grtz
 
ja maar toen deden er niet zoveel mee nu wordt het samen met dssc gedaan wat ik uit het verhaal kan opmaken
 
Wat martin zegt ben ik het mee eens,, Ik zie het probleem niet.
Als we gewoon om 10 uur kunnen starten (dus dan moet ook de briefing al zijn geweest).
 
alles leuk en wel,
maar persoonlijk vind ik het geen goed idee om geen finale's te rijden, aangezien het geheel dan veel fraudegevoeliger licht, dan doel ik vooral op de gewichtsklasse,,

in de kwalificaties is alles veel moeilijker te controleren,

hoop zeker dat er finale's gereden worden,

tot dan!;)

Jeroen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top