SBO Sprint #5 Hengelo 1 augustus

Status
Not open for further replies.
Het is gewoon onzin, DSSC heeft geen finales en is inderdaad gebasseerd op snelste dagtijd, dus het is dan wel HEEL toevallig dat hun systeem wordt gehanteerd. Als er geen finales worden gereden moet je het gewoon niet meerekenen, regen of een technische storing is overmacht, of wou je de DSSC ook als overmacht rekenen?
Hoeveel duitsers gaan er komen? want anders moeten er ook de garantie gegeven kunnen worden dat er minimaal 4 keer gereden kan worden door iedereen.
 
want anders moeten er ook de garantie gegeven kunnen worden dat er minimaal 4 keer gereden kan worden door iedereen.

Ik heb geen enkel sprint meegemaakt waarbij ik als rijder minder dan 8-10 keer heb gereden, ook vorig jaar Hengelo met de Duitsers. Wat als je nou halve sprint bezig bent met je machine omdat er iets technisch niet goed is? Is SBO daar ook verantwoordelijk voor?
 
maar omdat het in duitsland zonder finales word gereden moet dat hier ook maar?
Als wij daar gaan rijden passen zij zich toch ook niet aan ons aan? Waarom moeten wij ons dan aanpassen als zij hierheen komen:?
 
Ik heb geen enkel sprint meegemaakt waarbij ik als rijder minder dan 8-10 keer heb gereden, ook vorig jaar Hengelo met de Duitsers. Wat als je nou halve sprint bezig bent met je machine omdat er iets technisch niet goed is? Is SBO daar ook verantwoordelijk voor?

Vorig jaar was hengelo geen officiële DSSC sprint, dit jaar wel. Dus de opkomst zal dit jaar wel beduidend hoger zijn. Technisch mankementen zijn voor de rekening van de deelnemer. Bij een deelnemers veld van 250 rijders en geen technische uitval van het systeem, staat een tijd van minimaal 4 uur kwalificeren.
 
finale rijden vind ik zelf wel eerlijker..maar het is maar 1 keer dus ik vind het best!
denk zelf dat ik helaas niet kan komen
 
finale rijden vind ik zelf wel eerlijker..maar het is maar 1 keer dus ik vind het best!
denk zelf dat ik helaas niet kan komen

jammer dat het nu pas paar dagen op de dssc site bekend is dat hengelo een dssc sprint is. geldt daar ook een schrapregel? lekker eerlijk, een heel jaar geen hengelo en dan is een dssc sprint in eens IN NL.

Ik zal Steffen eens aanspreken, 2 kampioenschappen in 1 dag naar de klote (niet dat het hier goed ging) is helemaal minder.
 
ik vind het ook jammer dat er geen finales gereden mogen worden gereden.
maar jullie moeten er wel aandenken dat SBO alles voor ons regelt, dus ik vind dat iedereeen ook wat minder maaaaaaaaaaaaag zeiken...... beetje respect mag ook wel. negatieve punten zijn altijd makkelijk opgezocht, maar positieve punten bijna niet...
 
Last edited:
Bij deze wil ik mijn woord ook nog even kwijt dan betreft dit evenement/beslissingen.

Ik had er in eerste instantie helemaal geen tijd/zin in, omdat het organiseren van een sprint gewoon heel erg veel tijd kost wat ik op dit moment helaas niet veel heb.

De sbo crew heeft er alles aan gedaan en veel tijd ingestoken om mij toch zo ver te krijgen om de 3e editie hengelo toch door te laten gaan. Zonder hen was er geen hengelo geweest en hadden jullie een sprint minder gehad! Hoop dat jullie dat ook inzien..

Mijn voorkeur gaat ook uit na finales rijden (dit ivbm kampioenschap en de sensatie die het altijd met zich mee brengt), ik ben nu dan ook druk in de weer met de gemeente om de vergunning wat langer mag gelden (normaal tot 19:00 uur). Anders komen we gewoonweg in tijdsnood!

Zo :)

positief!:love:
 
jammer dat het nu pas paar dagen op de dssc site bekend is dat hengelo een dssc sprint is. geldt daar ook een schrapregel? lekker eerlijk, een heel jaar geen hengelo en dan is een dssc sprint in eens IN NL.

Ik zal Steffen eens aanspreken, 2 kampioenschappen in 1 dag naar de klote (niet dat het hier goed ging) is helemaal minder.

Ik denk dat je juist 2 vliegen in een klap hebt, je stelt je machine goed af en dan laat je hem scannen door DSSC bij de start en zet je een run voor de DSSC ;) Het was pas kut voor je als er 2 sprints op verschillende plekken waren.
 
en dus weer een reden dat we nogsteeds aan het kutten zijn zonder eigen tijds systeem , nee joh we zijn goed bezig het weer op rails krijgen ! komop zeg!
 
jammer dat het nu pas paar dagen op de dssc site bekend is dat hengelo een dssc sprint is. geldt daar ook een schrapregel? lekker eerlijk, een heel jaar geen hengelo en dan is een dssc sprint in eens IN NL.

Ik zal Steffen eens aanspreken, 2 kampioenschappen in 1 dag naar de klote (niet dat het hier goed ging) is helemaal minder.

Voor mensen zoals jou snap ik niet dat de SBO nog een forum heeft.

Beter stopt SBO met een openbaar forum.
Als je dan wat wilt weten dat je naar de SBO kan mailen, zoals het bij veel organisaties gaat.

Dat de SBO dit forum dan gebruikt om gesloten topics aan te maken voor een sprint met alle info net als in een mail is een veel betere manier om gebruik te maken van het forum.

Op deze manier van discusseren help je een hele organisatie naar de klote. het zijn nog steeds allemaal mensen die dit doen voor de sport niet om hun portomenee ermee te vullen. Laat dat duidelijk zijn.
 
Voor mensen zoals jou snap ik niet dat de SBO nog een forum heeft.

Beter stopt SBO met een openbaar forum.
Als je dan wat wilt weten dat je naar de SBO kan mailen, zoals het bij veel organisaties gaat.

Dat de SBO dit forum dan gebruikt om gesloten topics aan te maken voor een sprint met alle info net als in een mail is een veel betere manier om gebruik te maken van het forum.

Op deze manier van discusseren help je een hele organisatie naar de klote. het zijn nog steeds allemaal mensen die dit doen voor de sport niet om hun portomenee ermee te vullen. Laat dat duidelijk zijn.

:winner:


zelf vind ik dat de mensen van de sbo gewoon goed hun best doen en dat ze zelf ook balen als het niet zo loopt zou als het zou moeten lopen..er zijn dingen die altijd beter kunnen maar ik vind dat die dingen ver onder doen van al het goeds!
het enige wat ik zelf altijd wel iets jammer vind is dat het kampioen schap sneller na een sprint geupdate kan worden..er zijn denk ik genoeg rijders die daar bij de sbo kunnen helpen wat iedereen heeft daar baat bij.
vedder hoop ik gewoon een gezellig seizoen en hopen op een nog beter sbo 2011!
 
Last edited:
jammer dat het nu pas paar dagen op de dssc site bekend is dat hengelo een dssc sprint is. geldt daar ook een schrapregel? lekker eerlijk, een heel jaar geen hengelo en dan is een dssc sprint in eens IN NL.

Ik zal Steffen eens aanspreken, 2 kampioenschappen in 1 dag naar de klote (niet dat het hier goed ging) is helemaal minder.

En waar zit jij in de oplossing?

en dus weer een reden dat we nogsteeds aan het kutten zijn zonder eigen tijds systeem , nee joh we zijn goed bezig het weer op rails krijgen ! komop zeg!

Ook, probleem aanwijzen kan iedereen, maar ik zie mensen niet hun handen uit de mouwen te steken om eens te helpen...

Voor mensen zoals jou snap ik niet dat de SBO nog een forum heeft.

Beter stopt SBO met een openbaar forum.
Als je dan wat wilt weten dat je naar de SBO kan mailen, zoals het bij veel organisaties gaat.

Dat de SBO dit forum dan gebruikt om gesloten topics aan te maken voor een sprint met alle info net als in een mail is een veel betere manier om gebruik te maken van het forum.

Op deze manier van discusseren help je een hele organisatie naar de klote. het zijn nog steeds allemaal mensen die dit doen voor de sport niet om hun portomenee ermee te vullen. Laat dat duidelijk zijn.

Niet mee eens, ik denk dat je juist open moet blijven communiceren om je te onderscheiden van de rest. De SBO is er voor de rijders. Het valt me op dat mensen een hoop altijd zeiken, zoals er vaker gebeurt. De mensen die het hardst roepen zijn ook degene die nooit komen helpen...

Volgens mij vergeten een hoop mensen de verbeteringen die de SBO heeft doorgemaakt tov vorig jaar. Maarja, je ligt als organisatie onder een vergrootglas dus sowieso wordt elke fout uitvoerig besproken. Ik denk dat men beter de energie erin kan steken om te kijken of men niet kan helpen om z'n fout te voorkomen ipv er steeds over te zeuren. Maar dat zijn mijn 2 centen.
 
@ bas , ik heb zo goed als in men eentje vorig jaar heerenveen geregeld , wist niet of je daar iets van wist.
dus niet de handen uit de mouwen steken vindt ik niet kloppen.

ik vindt dat de sbo momenteel behoorlijk egoistisch is , en in mijn ogen te weinig wil aannemen van mensen die ook al een aantal jaar meelopen.
dan nog niet eens te spreken over de grote mond wat betreft het start systeem, er zou met alle bombarie een systeem komen , nou het enige wat er is is een projectpage van een paar lampjes in een pilaar.
yust my 2 cents.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top