SBO Sprint #4 - Kloosterzande 4 juli

Ik heb de tijden in Excel geplaatst. Het is nu aan kees om er voor te zorgen dat ze online komen ! Dit maal dus sneller dan tijden van Heerenveen (Nick, ik verwijd je niks ! :p)
Hopelijk komen de tijden deze week nog online !

Super jongen! zie nu dat de tijden op de site staan.
Trouwens nog gefeli met je beker he!+ralf+

edit: zie alleen dat de kwartfinale tijden van de super special bij de scooter special staan.
 
Kees ik mis tijden van de dag zelf. jorn heeft een paar keer 6.90 en 6.91 gereden maar die staan er niet tussen zie ik.
 
ik heb tijden, behalve die van Heerenveen en de puntentelling klopt ook niet.
ik krijg helemaal geen punten meer erbij, wordt helemaal lastig om nog 3e te worden in het klassement.

had nog 2e of 3e dagtijd in heerenveen en een 8e plek
@ kloosterzande 2e dagtijd en 4e plek, of als ze de Tijd VOOR de diskwalifactie niet meetellen een 8e plek, daarnaast wil ik nog graag een antwoord op, waarom er een diskwalificatie leidde uit een tegenstrijd in het reglement en een niet gevaarlijk doende situatie....

nog even en er rijden volgend jaar sowieso geen mensen meer mee.
we willen een professionele meeting/sprint/organisatie, dan moet ook e.e.a. van te voren worden vermeld. er is geen onwil bij mensen, dus wat gaan we als rijders en organisatie doen???
 
punten zullen vast wel goed komen....
@ heiko stop nou maar gewoon over die dq die heb je nou eenmaal gewoon al had je logies nagedacht had je kunnen weten dat je daar moest blijven staan
 
En de rest dan Thomas :p?

Scooterspecial te vaag en super special weet ik niet of de 4 die een DQ hebben hun punten volledig kwijt zijn of allemaal op plek 8 komen. En weet bij beide klasse's de uitslagen + gereden tijden ook niet.

Superspecial weet ik alleen dat Maikel 67 punten heeft en Meran nog 93 en Damien en Heiko redelijk dicht bij elkaar staan met 2 en 3 in het voordeel van volgens mij Heiko.

goed bezig knul!

ook snelste tijden van de dag meegerekend?

Jup jij had 2e snelste tijd vd dag toch? Alles zit er bij.

Groeten Vas
 
komt goed kevin!:p
hengelo alles weer vers dus dan ben je niet alleen sneller dan iederen met optrekken maar ook op het einde:p, hahaha.
plus een verse carb.....
 
Back
Top