SBO Sprint 09 #4 Kloosterzande 5 juli

Hier nog een filmpje van een crash! :'(
Weet niet wie het is!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dXX_L97tNGQ"]YouTube - Kloosterzande SBO sprint 2009 Crash[/ame]
 
Nee zie onder zijn account 'schrokje' alleen videos staanvan een race.. Ik hoorde van Meran dat hij ook nog een filmpje van mij had gemaakt oid?
 
Nee zie onder zijn account 'schrokje' alleen videos staanvan een race.. Ik hoorde van Meran dat hij ook nog een filmpje van mij had gemaakt oid?

Sarik/Chris heeft van bijna iedere wedstrijd wel filmpjes :p. Maar ik meen dat de meeste filmpjes te groot waren om te uploaden in youtube dus filmpjes van circa 45 minuten in 6 hoofdstukken. Van Kloosterzande heeft hij van bijna iedereen die gereden heeft, een filmpje of meerdere. Dit keer heeft hij telkens van elke 1 a 2 sprints een nieuw filmpje gemaakt vandaar dat de crash makkelijk te uploaden was. Althans daar ga ik vanuit. Maar hij heeft zoveel filmpjes dat hij die niet zomaar fftjes kan uploaden (enkele honderden). Vandaar dat ik mij ook afvroeg hoeveel hij er had geupload. Maar de crash had hij ook echt goed gefilmd, dus het is eigenlijk wel logisch dat hij die even upload.

Gr
 
Ik heb dat filmpje erop gezet.
Ik heb de hele cam vanmiddag leeggetrokken op mijn pc en ga ze nu allemaal kleiner maken.:#
Ik had met sarik erover dat we die crash maar even op youtube moesten gooien
 
Ik heb dat filmpje erop gezet.
Ik heb de hele cam vanmiddag leeggetrokken op mijn pc en ga ze nu allemaal kleiner maken.:#
Ik had met sarik erover dat we die crash maar even op youtube moesten gooien

Nice nice Robert, :) dus ook een paar filmpjes van mij uiteraard? :p

Gr
 
@ kees

Ik ga contact met jou opnemen over die hele collectie filmpjes.
Het is de bedoeling dat jij ze krijgt en ik laat je wat weten zodra ik ze verkleind heb, of tenminste een deel, want het is ziekelijk veel8P
Zo heb ik het met de mannen van epc besproken;)
 
Soow,dat is jammer van de kapjes man.
Maar nu snap ik dus waarom 3gasten me kwamen vragen hoe het met me ging en waarom ik dat deed,en ik zo van wat?.ja dat je net bent gevallen,want er is maar 1parelmoer sonic zeide ze,maar het was dus de jog.wel jammer man
 
Back
Top