SBO Sprint 09 #4 Kloosterzande 5 juli

stefan ik weet wie die heeft.
bas met zoon aerox die vroegf me op msn nog of iemand van mijn groep un bruin vest kwijt was op msn.

ik zal hem erover aanspreken;)(K)
 
Volgensmij zij hij dat de foto's voor hun eigen archief waren, en niet online geplaatst werden.

edit: btw nog iemand een sprinter kopen?
 
Maar 2x rood is toch 'DQ' dan word je automatisch 8e? Dan zou Dennis Janssen 7e zijn. Of zit ik er naast?
 
Meran en Heiko hadden beide rood dus die zijn gedeeld 7e?

Dennis Janssen was 8e ivm kapot lopen.

Sander
Servien
Vas
Dennis

Dan mis ik er 1?

Meran en heiko waren qua punten beiden 6e. en dan is de volgende meteen nummer 8.
de achtse deelnemer was al naar huis gegaan.
Kan het zijn, dat dat ding van Mossaab 5e was?

gr pascal
 
Tering dat is dom 8P René idd :p


Sander
Servien
Vas
Dennis
Rene
-
Meran / Heiko.
Dennis

Dan klopt die zo denk ik?

@ Pascal,

Heiko en Meran hadden beide rood dus dan wordt je automatisch laatste wat nu dus de 7e plek is omdat Dennis 8e is geworden. Zover ik weet.

Wat voor tijd had dennis dan? Die zat toch niet eens in de omloop, want ik ben 9e geworden en meende een snellere tijd neer te hebben gezet dan Dennis
 
Ik vind het een beetje vreemd dat er aan de rijders zelf gevraagd moet worden wie er op welke plaats geëindigd is...
Kan dit niet gewoon opgezocht worden op de computer, welke die dag gebruikt is.

Dit werkt toch niet... Iemand die niet op het forum kijkt kan hierdoor flink benadeeld worden als andere mensen hem niet kennen/zelf net wat anders willen eindigen in de rangschikking.
 
@ Spasta, dat is atm het probleem. We mogen niet alles uit de laptop halen en moeten telkens wachten op de bestanden van SA tot de download optie beschikbaar is van het nwe systeem... en frauderende mensen vallen altijd door de mand, dat is een feit.


Maar goed, wat is je doel om met deze reply weer onrust te veroorzaken terwijl er juist met stappen vooruitgang wordt gemaakt in allerlei dingen?
(waaronder ook een goed systeem voor resultaten en kampioenschap)
 
Last edited:
Wat voor tijd had dennis dan? Die zat toch niet eens in de omloop, want ik ben 9e geworden en meende een snellere tijd neer te hebben gezet dan Dennis

We hadden iets van een 6,9... d8 ik stonden iig 8ste alleen was hij in de kwalificaties al kapot gelopen.

Gelukkig staat alle zooi te koop :)
 
Back
Top