SBO Sprint 09 #1 - Speed&Gein Circuitpark Zandvoort

Speed&Gein @ Zandvoort voor de eerste SBO sprint:

  • Ik ben SBO rijder en ben er natuurlijk vanaf vrijdag tot zondag!

    Votes: 63 50.8%
  • Ik ben SBO rijder en ben er zaterdag en zondag

    Votes: 32 25.8%
  • Ik ben SBO rijder en ben er alleen zaterdag

    Votes: 12 9.7%
  • Ik ben SBO rijder en ben er alleen zondag

    Votes: 17 13.7%

  • Total voters
    124
Status
Not open for further replies.
relaxt:W

waarschijnlijk vr,za,zo aanwezig.
weet alleen nog niet hoe:p maar dat zien we dan wel:W


is het mogelijk aan het einde bijv. om een ronde over het cirquit te rijden?

vorrige topic werd verteld alleen sbo Racers.
maar als je gewoon een goed pak aan mag het dan zegmaar ook als scooter70 sprinter?
 
Met de Slopel 8). Heb een of andere trekhaak-ding van me pa gekregen, dus ik hang gewoon een sleephok achter de Corsa :p. Het is nog niet zeker of ik vrijdag ga, maar mocht ik gelijk door gaan dan kunnen we wel samen rijden.
 
is het mogelijk aan het einde bijv. om een ronde over het cirquit te rijden?

Nee, helaas. We krijgen maar 1 demo blok voor een race demo. Het circuit is namelijk altijd verder in gebruik (bijv. de drifters hebben het andere gedeelte van het circuit etc)
 
Ben benieuwd, boeid mij niet zoveel dat er geen finales zijn. Genoeg te zien, zelfde als op RAM festival. Toen ook genoeg gezien toen het regende:p
 
Voor de drifters zal het ook niet uitmaken als het regent :p. Ik heb er iig goed zin in. Dat wordt dan slapen met de scooter in de tent :D.
 
Misschien een domme vraag (ik zie zo geen antwoord op mijn vraag in het topic) maar waarom worden er eigenlijk geen finales gereden?

Vanwege het DHRA systeem, of de tijdsindeling op zondag ?
 
wordt wel een drukke dag hahah eerst naar zandvoort dan naar amsterdam in qontrol!! en dan ff slapen en dan weer tr naar zandvoort haha!! :D heel veel GO FAST DRINKEN ;)
 
klinkt echt allemaal veel belovend
hopelijk word het een lekker weertje, en overleeft mijn speed het :-D

heb ik het nu verkeerd begrepen of hebben wij gratis entree met rijder ? of is dit samen €12.5 ?

grtzz
 
Ik pak even de beginpost er bij.
- Gratis entree voor rijder en 1 monteur uitsluitend op vertoon van legitimatie van de rijder (wordt gechecked met inschrijflijst)! (de MON pasjes 2009 worden pas uitgegeven tijdens de inschrijving 's ochtends)
 
ik pak even de info van de site zelf er bij.
Deelnemers:de kaartverkoop voor jullie opmaak is slechts mogelijk in de voorverkoop, via de webshop

Als een van de organisatoren zegt dat het GRATIS is kun je daar toch denk ik wel vanuit gaan. En anders zeiden ze wel dat je op het http://forum.scooterforum.net/forum...zandvoort-166886/www.speed....festivalsite.nl moest kijken voor de prijzen.

Ik snap de zorgen van sommige mensen niet we hebben namelijk nog dik 2 maanden.

No offense verder maar soms is het gewoon storend.

gr
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top