SBO Sprint 09 #1 - Speed&Gein Circuitpark Zandvoort

Speed&Gein @ Zandvoort voor de eerste SBO sprint:

  • Ik ben SBO rijder en ben er natuurlijk vanaf vrijdag tot zondag!

    Votes: 63 50.8%
  • Ik ben SBO rijder en ben er zaterdag en zondag

    Votes: 32 25.8%
  • Ik ben SBO rijder en ben er alleen zaterdag

    Votes: 12 9.7%
  • Ik ben SBO rijder en ben er alleen zondag

    Votes: 17 13.7%

  • Total voters
    124
Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
Zo, nieuw topic en meteen even nieuwe informatie erbij...

Walibi World locatie heeft plaatsgemaakt voor..... Circuitpark Zandvoort !! Het volledige circuit + een deel van het strand zal helemaal Speed & Gein event worden.. en het wordt een weekje opgeschoven naar 24-25-26 april.
Datum en locatie zijn DEFINITIEF!

Kort samengevat :
- Het weekendje begint op vrijdagavond vanaf 17u opbouw. Overnachting mogelijk (met feesttent/entertainment), zaterdag afwisselend sprinten met de DHRA. Daarna zaterdagavond overnachting mogelijk (wederom met feest) en zondag zelfde programma.
- We rijden op de "startgrid" voor de hoofdtribune langs (tegen de normale rijrichting van het circuit in, dus zoals we met DoDare hebben gereden).
- De week voor het evenementen wordt er NIEUW asfalt gelegd
- Pitboxen is nog niet bekend
- Belangrijk = VEILIGHEID, NIET RIJDEN en MILIEUMATTEN + BRANDBLUSSER. Hier wordt door het circuit heel erg op gecontroleerd. Willen we terugkomen, moeten we hier ZELF met z'n alleen zorg voor dragen!! Nadrukkelijk: echt belangrijk !
- GEEN daginschrijvingen!

Entree is 12,5 Euro. SBO Rijder + 1 monteur gratis
Kaarten @ Motorbeurs te koop en via de website.

Zo zag het er met DoDare uit op Zandvoort
36-1073675255.jpg


De flyer:
[ir]http://www.speedengein.com/uitnodiging/Flyer%20Speed%20en%20gein%20V3%20.jpg[/ir]

Laatste informatie :
- Op zaterdag en zondag zijn de poorten voor de deelnemers open om 6u30 om 8u00 gaat het DICHT. Te laat = er NIET meer in !!!!
- Bij voorkeur vrijdagavond aanwezig, aangezien 's ochtends een flinke drukte wordt verwacht aan de poort (+500 deelnemers van het evenement).
- Gratis entree voor rijder en 1 monteur uitsluitend op vertoon van legitimatie van de rijder (wordt gechecked met inschrijflijst)! (de MON pasjes 2009 worden pas uitgegeven tijdens de inschrijving 's ochtends)
- Alle deelnemers krijgen naast de toegang een extra pas voor toegang tot het circuit zelf. Pas kwijt = boete en geen toegang meer tot de baan !!! Deze passen dienen ook zondag (of zaterdagavond) weer ingeleverd te worden ! Ook hier geldt: niet inleveren = boete. Het is erg strikt, maar zo werkt het nu eenmaal op de grote circuits...
- Voor de SuperSpecial mag er één monteur mee op de baan in het gesloten park/startgrid. Ook deze krijgt een aparte pas hiervoor. Voor de andere klassen is dit niet toegestaan. Heb je problemen op de startgrid/gesloten park zal je even het rennerskwartier in moeten. Heb je hulp nodig @ startgrid, dan kan je ook altijd even een official aanspreken.
- We rijden tegen rijrichting van het circuit in voor de hoofdtribune, dit wil zeggen dat na 450m iedereen linksaf weer de pitstraat in kan om zo weer naar de start te gaan. Absoluut NIET rijden in de pitlane (en ook geen draaiende motor) ! Elke overtreding hierop wordt met onmiddellijke uitsluiting bestraft zonder excuses. Dit is een groot en pro evenement waar wij (als organisatie) en jullie (als rijders) eerbied moeten hebben voor de gestelde regels van de SBO én het circuit !
- Op zaterdag starten we om 11u00 tot 13u00. Daarna nog weer een blok van (wellicht) 14u00 tot 16u00. Zondag rijden we totaal ongeveer 3 uur. Er worden geen finales gereden, maar de snelste tijd tijdens de gereden uren is tellend voor het eindresultaat van de wedstrijd en het kampioenschap.
DHRA heeft hetzelfde aantal uren op het circuit en wordt afgewisseld met een aantal demo's van 30 minuten.

Tijdens één van deze demo's zal er ook een SBO rijder een demo sprinten tegen een auto, kart en motor...

Voorverkoopkaart info :
http://www.stichtingsbo.nl/informatie/
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

dus het hele evenement verkast naar zandvoort?
incl. alle shows (auto) enzo? want dat was er toch ook of niet?
 
mooie locatie!

alleen wel ver van huis :p

walibi is hemelsbreed 5 km :p

maarja, dit gaat ook wel vet worden :D

en YES:D weer een weekje xtra opbouwtijd:D:D

x
 
Pffff, lijkt me zo vet op een deels van circuit te rijden (sprintbaan bedoel ik ermee) :p maar toch ;)

Super, is het hele weekend of specifiek 1 dag voor sbo?

Alleen helaas 115-+ km voor mij hehe :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top