SBO sprint #07 13 sept. Nijmegen

Zo, een aardig brak weekend achter de rug.. Stefen en Jorn onderdak geboden dit weekend ;) was goed gezellig!

Ik hoop dat iedereen heeft genoten van deze laatste sprint van 2009! Ik heb iig weer met plezier een hoop geregeld!
 
Wat is ben vergeten te zeggen is dat ik iedereen die zich dit seizoen heb ingezet voor de sbo en organisatie van alle sprints wil bedanken voor dit seizoen, heb me weer prima vermaakt. :D
 
Wat is ben vergeten te zeggen is dat ik iedereen die zich dit seizoen heb ingezet voor de sbo en organisatie van alle sprints wil bedanken voor dit seizoen, heb me weer prima vermaakt. :D

Martin, Time-out Gemert de gekste, we gaan dr naartoe met zn allen voor de kampioensuitreiking!

enne, was gezellig maar geen top seizoen, twijfel nog hierzo of ik zal doorgaan..
 
Ik kom TO niet binnen omdat ik uit Helmond kom:L
Ik vraag me af hoeveel mensen daar ook niet uit Helmond komen, ahja.. racisme is er overal denk ik dan. Racisme tegen getinte mensen, en niet tegen Helmonders:p
 
productieve sonic heeft je toch nog een mooie 1e plek bezorgd. Jammer dat t bijna ten koste van t kampioenschap van tomas ging |(.:p Volgend jaar nog maar een jaartje gewichtsklasse proberen, die 7.29 staat nog steeds gvd...:|



@ bob bedankt voor je inzet!


Maakte niet uit wat ik reed, Tomas was toch al kampioen.
Ik heb niks met de punten te maken.
 
Wat podiumfoto's, nouja champagne foto's ;

2ezso7p.jpg


5tyj3a.jpg


2hqt6qh.jpg


j6hlci.jpg


29z31go.jpg


25jwaa8.jpg


nvtp94.jpg


2zg55vt.jpg


fm6r6o.jpg
 
Haha was echt geweldig die huldiging!

TIJDEN
Ik heb meteen even de tijden van de tijdsmeting computer afgerukt, met als toetje dit keer ook de tijden van de finale!

Alleen de snelste tijden per rijder van de kwalificatie.

Enjoy them!

Best ziek trouwens dat Meran zonder reactie gewoon een 6.0 reed :p volgend jaar nog lichter meran!
 

Attachments

  • Nijmegen - F Scooter70.pdf
    1.6 KB · Views: 54
  • Nijmegen - F Scooter Special.pdf
    1.6 KB · Views: 50
  • Nijmegen - F Standaard Scooter.pdf
    1.6 KB · Views: 23
  • Nijmegen - F Super Special.pdf
    1.6 KB · Views: 51
  • Nijmegen - HF Scooter70.pdf
    1.7 KB · Views: 34
  • Nijmegen - HF Scooter Special.pdf
    1.8 KB · Views: 31
  • Nijmegen - HF Standaard Scooter.pdf
    1.7 KB · Views: 19
  • Nijmegen - HF Super Special.pdf
    1.7 KB · Views: 40
  • Nijmegen - KF Scooter70.pdf
    2 KB · Views: 39
  • Nijmegen - KF Scooter Special.pdf
    2 KB · Views: 48
  • Nijmegen - KF Standaard Scooter.pdf
    1.9 KB · Views: 24
  • Nijmegen - KF Super Special.pdf
    1.9 KB · Views: 45
  • Nijmegen - Kwalificaties.pdf
    13.2 KB · Views: 114
Last edited:
leuke tijden:)

jammer dat ik het weer verneukt heb in de kwartfinale..

en met een 20 meter wheelspin 6.76 kunnen rijden, betekend dus gewoon dat ik door had kunnen zijn als ik eens een goeie reactie zou hebben gehad..

gr jeroen onder Arthur's account
 
Was echt een super dag!
Jammer dat ik mijn kans op een 3e plek in het kampioenschap heb vergooid door een wheely in de kwartfinales.

Maargoed, ik heb een hoop gefilmd. Heb "timewarp/slowmotion" filmpjes van:
- de crash van ritchey,
- de wheelspin run van Jorn waar dus na een paar meter zelfs flinke rook van zijn band af kwam
- Een scooterspecial frame die bijna 90 graden dwars stond door de wheelspin
- Een stuk of 20 burnouts en starts
- Een aantal filmpjes waar mensen nek aan nek over de finish rijden.

En een aantal gewone filmpjes van:
-De vuurbal die bob van onder bob zijn reet:p
-De runs voor de hoogste topsnelheid van Martin, Derek (218 !!!) en Vas.
-Bijna alle finale runs

---
Ik zal kijken of ik iemand een beetje kan coachen om alles op de pc te krijgen, want ik mag naast mijn werk geen computer meer aanraken.



Al wat online weten te krijgen? en dan met name de bijna 90 graden wheelspin? :+
 
Back
Top