SBO - Spa Francorchamps - 20/09

Zat ik ook aan te denken, we zaten daar ook altijd, maar met 2 man is het net te duur zegmaar ;)

Maandag moet ik helaas werken, anders was de fiets OPZEKER mee gegaan :D
 
jezeus wat zijn die jongens snel, en wat heb ik een stress gehad en wat ben ik blij dat ik ook gereden heb, 2e manche ging beter dan de 1e , ipv van op 3 rondes worden gezet ben ik op 2 rondes gezet! en ik was ipv 5sec per rondje langzemer 2, seconden... alleen verremde ik me nogal veel.

volgend jaar ben ik er *99.99% zeker bij !!!

*00.01% = bij overlijden
 
Heey Robin, leuk om te horen dat we er een nieuwe rijder bij hebben. Ik heb wel 1 tip voor je.
Als je volgende jaar rijd niet zoveel achterom kijken, gewoon voor je kijken en de lijn die je kiest blijven rijden. De mensen die sneller als je zijn komen je toch wel voorbij. Daarnaast wijk je alleen maar af van je lijn als je omgaat kijken en word de kans op ongelukken juist groter.
 
Ennne... voordat ik het vergeet:

1.000.000 x dank voor de crew die de dag tot een succes gemaakt hebben :winner:

Ik vond het echt weer een topdag, en heb me kostelijk vermaakt na een 5-tal races niet gereden te hebben! Veel fun, veel lol, geen geouwehoert en een prachtige prijsuitreiking van Vinnie!!

Ik heb iig weer zin gekregen om voor volgend seizoen weer een kappensetje te spuiten, m'n blok te reviseren en in 2010 weer wat rond te knallen +ralf+
 
Ennne... voordat ik het vergeet:

1.000.000 x dank voor de crew die de dag tot een succes gemaakt hebben :winner:

Ik vond het echt weer een topdag, en heb me kostelijk vermaakt na een 5-tal races niet gereden te hebben! Veel fun, veel lol, geen geouwehoert en een prachtige prijsuitreiking van Vinnie!!

Ik heb iig weer zin gekregen om voor volgend seizoen weer een kappensetje te spuiten, m'n blok te reviseren en in 2010 weer wat rond te knallen +ralf+

Mooi om te horen!
 
Back
Top