Sbo slapgeauwhoer topic #9

Ik ben aan het wachten tot m'n blok weer klaar is, donderdag kunnen we waarschijnlijk weer verder. En ook nog even wachten tot ik een berichtje krijg van Stickerdump dat de bestickering erop zit :D Dan nog even zadeltje bekleden en eigenlijk nog even de velgjes wit laten poedercoaten en dan istie klaar denk ik..
 
mijne, zit redelijk in elkaar, maar ben vooral aan het wachten op kleine dingen. Blok zit in elkaar hoeft eigenlijk alleen afgesteld te worden.
 
Die van mij is ook klaar op de voorveer na die nog steeds gereviseerd moet worden.

Vermogen ligt goed . Aankomend weekeind eens banken en dan over paar weekjes bij bollerbank de laatste piekjes verwerken. En dan boeken op spa met het Klazen team.
 
Yeah bitchess, wij gaan met een aantal man op Emmen (maandag 15 april) trainen. Mitchell, Jos, Rik en ik gaan sowieso wie gaan er nog meer mee!!.
 
Aaaah klinkt vet Dempie! Ik ga even kijken of ik dat ga redden, als ik het red kom ik sowieso! Dan ga ik dan wel trainen ipv de wedstrijd op zaterdag de 20e, dan hoef ik daar ook geen vrij voor te vragen en scheelt een hoop stress op het werk
 
Training emmen kan helaas niet doorgaan door onderhoud op de baan. Ben vanmiddag gebeld. Alleen mitch en ik hebben veldhoven afgehuurd voor 50 euro de man kan je de hele dag trainen zonder dat we last hebben van karts.
 
Back
Top