Sbo slapgeauwhoer topic #9

Jazeker! En het was 99% zeker dat er een zondagcup komt zeiden ze laatst bij hun huldiging. Ik ga me van de week in ieder geval inschrijven voor een heel jaar ;)
 
Heb je ook de kalender bekeken van de sobw?
Ze rijden op 4 zondagen waarvan 1 nog onder voorbehoud is. Verder rijden ze op pasen en pinksteren op maandag.

Zo kom je dus op 6 wedstrijden?
De bedoeling was 8 meen ik.

Misschien dat Jos hier nog iets over weet hoe en wat bij de sobw
 
6 wedstrijden inderdaad. Dit emailtje kreeg ik vandaag binnen:

Beste Scooterrijder,

Eind augustus kregen we het verzoek van een aantal scooterrijders of het mogelijk was om een zon- / feestdagen cup in het leven te roepen naast de gebruikelijke wedstrijden op de zaterdagen.

Na het e.e.a overdacht te hebben, kunnen we jullie meedelen dat we een aparte ZFS-cup willen gaan op zetten, mits er minimaal 15 scooterrijders zich inschrijven voor deze competitie in 2013.
De kosten van de jaarlicentie bedragen 110 euro, (inschrijven en betalen voor 1-1-2013) dit is inclusief een verplichte schone milieumat van 20 euro borg. Uiteindelijk betaal je 90 euro voor de licentie.
Na 1-1-2012 inschrijven en betalen, bedragen de licentiekosten 125 euro.

De bedoeling is om in 2013 een ZFS competitie op de starten, waarin alleen kan worden deelgenomen met jaarlicenties,
en die bestaat uit de volgende 6 wedstrijden;

zondag 24 maart - Junior Track Assen
maandag 1 april - Brakel (2e paasdag)
zondag 12 mei - Francorchamps
maandag 20 mei - Staphorst (2e pinksterdag)
zondag 4 augustus - Junior Track Assen
zondag 25 augustus - Berghem - dit o.v. van de vergunning

Dit zijn 6 data, waarvan 1 onder voorbehoud van de af te geven vergunning.

Wil je meedoen aan de ZFS-cup in 2013? Schrijf je dan in voor 15 januari 2013.

Hierbij de link van het inschrijfformulier; inschrijfformulier

Voor alle duidelijkheid, de uitslagen van de ZFS-cup tellen ook mee in het regulier kampioenschap en met de jaarlicentie kun je ook in 2013 deelnemen aan de te houden trainingen voor SOBW-coureurs.

Met vriendelijke groet,
Anny van Gaalen
SOBW
www.sobw.nl
 
6 wedstrijden inderdaad. Dit emailtje kreeg ik vandaag binnen:

Beste Scooterrijder,

Eind augustus kregen we het verzoek van een aantal scooterrijders of het mogelijk was om een zon- / feestdagen cup in het leven te roepen naast de gebruikelijke wedstrijden op de zaterdagen.

Na het e.e.a overdacht te hebben, kunnen we jullie meedelen dat we een aparte ZFS-cup willen gaan op zetten, mits er minimaal 15 scooterrijders zich inschrijven voor deze competitie in 2013.
De kosten van de jaarlicentie bedragen 110 euro, (inschrijven en betalen voor 1-1-2013) dit is inclusief een verplichte schone milieumat van 20 euro borg. Uiteindelijk betaal je 90 euro voor de licentie.
Na 1-1-2012 inschrijven en betalen, bedragen de licentiekosten 125 euro.

De bedoeling is om in 2013 een ZFS competitie op de starten, waarin alleen kan worden deelgenomen met jaarlicenties,
en die bestaat uit de volgende 6 wedstrijden;

zondag 24 maart - Junior Track Assen
maandag 1 april - Brakel (2e paasdag)
zondag 12 mei - Francorchamps
maandag 20 mei - Staphorst (2e pinksterdag)
zondag 4 augustus - Junior Track Assen
zondag 25 augustus - Berghem - dit o.v. van de vergunning

Dit zijn 6 data, waarvan 1 onder voorbehoud van de af te geven vergunning.

Wil je meedoen aan de ZFS-cup in 2013? Schrijf je dan in voor 15 januari 2013.

Hierbij de link van het inschrijfformulier; inschrijfformulier

Voor alle duidelijkheid, de uitslagen van de ZFS-cup tellen ook mee in het regulier kampioenschap en met de jaarlicentie kun je ook in 2013 deelnemen aan de te houden trainingen voor SOBW-coureurs.

Met vriendelijke groet,
Anny van Gaalen
SOBW
www.sobw.nl
done
 
Over 5 weken eerste training @spa!
Hier in het zuiden ook begonnen met wat te tunen...

264961ef8a73387d4d8dc150da4c9d98.jpg
 
Ik hoorde via Jasper ook dat jullie op Spa wilde gaan trainen als het weer een beetje mee zit. Ik zou dan ook wel meewillen als ik kan. Ik kan op de zondag en de maandag in principe altijd. Doordeweeks is misschien ook mogelijk maar word wel lastiger in verband met werk. Een vriend van me die volgend jaar ook gaat beginnen bij de sobw gaat dan waarschijnlijk ook wel mee.
 
@bart, nou ik hoop dat hij dan wel weg is na 2 weken rusten haha!

@melv, hoe meer zielen hoe meer vreugde natuurlijk!
 
Back
Top