Sbo slapgeauwhoer topic #9

Haha. ik was met de motor. Suzuki GSXR stond bij Jeroen van Liere zijn Hebo tent

Edit: dat van je pijp ben je niet de eerste.
Zelf ook al eens gehad. Dus toen verstevigingen gemaakt en uitlaat beter in rubber gehangen.
 
Aah oke dat is minder.. Achja hij word nu in ieder geval gelast en dan gebruik ik hem denk ik als reserve pijp..

-----------------------------------------------------------------------------

Hi Melvin
Zaterdag 6 October kost 40 € ( de licentie is niet vereist ), we kunnen van 9 tot 12 en van 13.30 tot 16.30
in twee of drie groepen ( 20 minuten group ). De 'laatste keer dat waren geen kart, en we gerijden van 9 toto 18.
( normaal 's middags hebben we nooit gedaan pauze, maar kart is we moeten stoppen )

Zondag 75 € SPRINT
Zondag 50 € ENDURANCE with " promo " of 90 € Als u betaalt 30 september

(Degene die dit heeft getypt is frans-sprekend dus hij heeft zijn franse berichtje gewoon door google translate heen gehaald, vandaar de kromme zinnen.
 
Degene die dat getyped heeft spreekt Italiaans en heeft dit niet door google translate laten vertalen, maar doet gewoon zijn uiterste best om Nederlands te leren ;)
Gigi dus.
 
Aah oke, dat kan natuurlijk ook haha :p Excuus!

En Erik, die motor had ik dan denk ik nog zien staan, stond vlakbij ons. Zei nog tegen een vriend van me dat ik die motor wel graag zou willen hebben :p Mooi ding!
 
Als jij zaterdags gaat trainen Flip dan ga ik misschien ook wel mee, heb ook nog zo'n 15 liter mengsmering staan die op moet :p En voor 40.- is dat wel te doen.
 
Mooie vliegbeurt gemaakt en een AC-luxatie tossy 3 opgelopen. Komende 6 maanden zowiezo geen race voor mij.

Voor mensen die niet dokter zijn: Sleutelbeen op de pees losgescheurd van het schouderblad.
Trauma_schouder_AC-luxatie_Rockwood_Tossy.png
 
Waarschijnlijk wel! Ik werd laatst gebeld of ik op de lijst gezet kon worden voor mensen die dan zeker inschrijven, en de dag erna belde ik nog terug of ze ook een lijst bijhielden voor twijfelaars (voor mijn collega dus) maar toen kreeg ik al te horen dat er voldoende aanmeldingen waren. Nu is het dus wachten op antwoord vanuit de SOBW, voor zover ik weet hebben wij al ons werk op tijd gedaan (moesten het vóór november laten weten).
 
Back
Top