Sbo slapgeauwhoer topic #9

TeamKamikaze

Max / Fabio
PREVIOUSLY, ON SBO
http://forum.scooterforum.net/forum/f91/sbo-races-slapgeouwehoertopic-8-a-199102/

Zal de foto's gelijk hier neerzetten:

301710_3866257142882_1472150555_33531037_1618428974_n.jpg



72960_3866257942902_1472150555_33531042_56885250_n.jpg



403547_3866258262910_1472150555_33531044_125119974_n.jpg

Is de kantine ondertussen ook weer open?

Dat ziet er beter uit als ik verwacht had.

voor het eerst in me scooter carriere heb ik zin om na spa te gaan:D ik zie veel dikke uitrem actie en beuk partyen:D:D:D:D:D

Me Gusta! Ook nice met dat groene vlak zeg maar, zie je alles echt heel duidelijk.

Die pilonnen worden natuurlijk meteen omgereden. Hadden ze beter een crub kunnen maken. Voor de rest ziet het er inderdaad beter uit dan verwacht.

Godverdomme! Nu baal ik nog harder dat ik nog steeds niet kan rijden!

Begint hier ook te kriebelen, Barry eens over zien te halen! Weer eens een race mee pakken na 4 jaar. :)

Word niks ;)

Dus nu worden er 4 wedstrijden gereden in spa ?

ziet er naar uit van wel en deze maand 2 keer zelfs.

Idd, ziet er een stuk beter uit dan ik zou verwachten van hun aanpassingen. Als je kijkt wat er in het verleden gebeurd is...

De ganse bandenmuur zou ook een nieuwe likje verf gekregen hebben.
De chicane haalt de snelheid wel een heel stuk naar beneden.
Je moet je al klaar zetten van voor de bocht aan de pitstraat.

Ben benieuwd hoe hij gaat anvoelen.
Nog niet als een "echte chicane" maar lijkt er wel op (en daar is ook de mogelijkheid toe) dat je die heel snel zal moeten uitkomen. Bocht opent zich daar ook mooi voor.
Kunnen iig mooie inhaal actie gebeuren.

Wie o wie test als eerste de grindbak uit? :p

Dat groen is mooi als het regent.... :#
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

iemand het tijden schema,
Op de website staat staat available maar kan het nergens vinden.

Is de kantine dit keer wel open?
Word er ook eten en drinken verkocht?
Beschikbare WC's ?

Dit aangezien bovenstaande vorige x niet beschikbaar waren,
En geen Wc's is maar erg vervelend,
Vorige x waren alle WC's dus danig vuilgemaakt of verstopt of noem maar op dat ik zelfs na 3 dagen niet geweest te kunnen zijn er nog niet boven ging hangen of zitten staan.
 
klopt mijn fout,
Je moet op het groene klikken en niet op het PDF logo.

Maar iemand info over de faciliteiten om het zo maar te noemen.
 
Ja volgende keer beter.

Maar was het verder nog wat, uitslagen enzo of alleen maar tosti's gegeten?

tussen het tosti's eten door moesten er wel beker gepakt worden en sarik wilde perse banden testen wat leiden tot een compleet kapotte kappen set.
Toen die begreep dat het beter was er op te blijven zitten ging het beter.

Jos zag 50 euro liggen in de 2de manche en besloot dan ook om deze op te halen in de grindbak waar door sarik erlangs kon en 1ste werd overall.

Stage 6

Weer een battle tussen tom en chriss. chriss werd afgeleid door iemand ie met een jambon fromage langs de kant die stond te zwaaien. Daardoor ging die in de bocht rechtdoor en eindigde in de banden.

Stage 6:

1: Tom
2: chriss
3: Ron

Open 70

1: Sarik
2: Jos
3: Edwin of timmy ( als ik me niet vergis )

Volgende x weer spa,
Hopelijk een compleet ander weer type.
Ik pleit voor 20-25 graden heledag zon, met een klein briesje

In plaats van regen, regen en nog eens regen van afgelopen weekend
 
Last edited:
even een vraagje voor de mensen die naar spa gaan eerst volgende race.

ik heb dan als het goed is mijn racer thuis staan.

en wil graag zaterdag en zondag gaan rijden,

mijn probleem is nu, mijn vader heeft een hernia dus kan geen lange afstanden rijden.

is er iemand die misschien zo aardig zou kunnen zijn mij en de scooter mee te nemen naar spa zodat ik hopenlijk met veel plezier mijn eerste dagen op het cirquit van spa door te brengen. op een racer.

benzine vergoeding voor evt omrijden en splitten voor de overige reis is geen probleem

alvast bedankt
 
Maandag zijn mijn carters terug van vlak frezen, aankomende week dus volle bak sleutelen/tunen/testen/banken met Tb en dan aankomend weekend gewoon van de partij inclusief scooter ! :# Hotelletje geboekt op 30 minuten afstand van het circuit (wilde me ouders graag omdat zij ook komen kijken) dus alles is al geregeld, alleen ding nog effe in elkaar trappen :# Kan niet wachten!
 
Back
Top